اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی اعلام کرد:

امدادرسانی‌ هلال‌احمر آذربایجان غربی در 159 حادثه بزرگ

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: جمعیت‌ هلال‌احمر آذربایجان غربی در 5 ماه نخست سال جاری در 159 حادثه بزرگ امدادرسانی کرده است.

امدادرسانی‌ هلال‌احمر آذربایجان غربی در 159 حادثه بزرگ
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یحیی زینالپور بعد از ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در سالن جلسات شرکت سهامی آب منطقه‌ای آذربایجان غربی برگزار شد، ‌اظهار داشت: از این تعداد حادثه بزرگ که جمعیت هلال‌احمر وارد عمل شده است 4 مورد زلزله بالای 2 ریشتر، 39 مورد سیل و سیلاب، 67 مورد آتش‌سوزی و 49 مورد سایر حوادث از جمله آبگرفتگی، غرق شدگی، سقوط از ارتفاع و صاعقه است.
این مسئول با بیان اینکه فوت براثر صاعقه در سال جاری در استان افزایش یافته است، ‌افزود: در سال جاری شاهد فوت 5 نفر بر اثر صاعقه بودیم.
زینالپور در ادامه با اشاره به عملکرد بخش آموزش ادارات عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، گفت: در سال جاری شاهد آموزش یک هزار و 576 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بودیم که این میزان شامل 18 هزار نفر ساعت آموزش است.
وی اضافه کرد: با آموزش این تعداد از کارکنان دولت شاهد آموزش 3 درصد کل کارکنان دولت که در استان آذربایجان غربی ارائه خدمات می‌کنند هستیم.
این مسئول اعلام کرد: سازمان‌های جهادکشاورزی، اداره کل تامین اجتماعی، سازمان مسکن و شهرسازی، شرکت توزیع نفت، اداره کل کار و امور اجتماعی بیشترین آموزشی‌ها را برای کارکنان خود برگزار کرده‌اند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: سال گذشته نیز شاهد شرکت 3 هزار و 278 نفر با 42 هزار نفر ساعت از کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های آموزشی امداد و نجات بودیم که این میزان نیز شامل 6 درصد از کارکنان دولت استان می‌شود.
زینالپور اظهار داشت: بخش‌های آموزش همگانی و امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان در هم تلفیق شده‌اند و یک کارگروه را تشکیل داده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول