اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده وزیر آموزش و پرورش در شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی:

انجمن‌های اسلامی مسائل را با دغدغه‌ رصد کنند

خبرگزاری فارس: نماینده وزیر آموزش و پرورش در شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی در حال حاضر دغدغه‌مندتر و متعصب‌تر از گذشته مسائل را رصد کرده و پیگیر باشد.

انجمن‌های اسلامی مسائل را با دغدغه‌ رصد کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت‌های آموزش و پرورش است چرا که با تأسی به این مهم است که می‌توان به اهداف ترسیم شده نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافت.
وی گفت: مدیران استانی در حال حاضر وظیفه و رسالت سختی دارند که بر این اساس تعاملات با جامعه علمی را باید مورد توجه قرار دهند تا نگاه بنیادین ارتقای دانش و نهضت علمی به خوبی در جامعه به وقع بپیوندد.
نماینده وزیر آموزش و پرورش در شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان با بیان اینکه در حال حاضر نگاه آموزش و پرورش به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی متفاوت است، عنوان کرد: این ظرفیت ایجاد شده به دلیل صبغه و عقبه بلند این نظام است که مبتنی بر ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی است.
وی با بیان اینکه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی منیت‌ وجود ندارد، متذکر شد: این انجمن در استان باید متعصبانه‌تر در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت گام بردارد و به صورت کارشناسی در این حوزه عمل کند.
استعدادی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی در حال حاضر دغدغه‌مندتر و متعصب‌تر از گذشته مسائل را رصد کرده و پیگیر باشد چرا که استان همدان باید شاخص باشد تا به بهترین شکلی بتواند اهداف عالیه نظام را محقق کند و به رسالت ارزشمند خود جامه عمل بپوشاند.
وی ابراز داشت: باید به سمتی پیش برویم که بتوانیم به شکل شایسته‌ای برای دانش‌آموزان مستضعف جامعه کار کنیم چراکه معلمان ما در این زمینه دستشان خالی است که البته این مهم جزء نگاه بلند آموزش و پرورش است.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان نیز اظهار داشت: از مطالبات مقام معظم رهبری از اتحادیه انجمن‌های اسلامی توجه به مؤسسه علمی آینده سازان است چرا که این مؤسسه مجموعه عام‌المنفعه‌ای است که در ابعاد مختلف شاهد رشد و شکوفایی آن هستیم.
مجتبی قمری گفت: در راستای شکوفایی خلاقیت‌ها و نوآوری دانش‌آموزان در ابعاد مختلف و نیز اعتلای علمی و دینی دانش‌آموزان باید کارهای جدی صورت گیرد که البته این هدف به خوبی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌اموزان دنبال می‌شود.
وی تأکید کرد: همه مدیران و معلمان مدارس باید بحث ارتقای علمی دانش‌آموزان را به درستی مورد توجه قرار دهند تا دانش‌آموزان رصد شود تا از این نظر نیز این قشر عقب نمانند.
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی همدان خاطرنشان کرد: 80 درصد از درآمد ما پیرامون مباحث درسی و علمی دانش‌آموزان است و باید به سمتی برویم که با ارتقای علمی دانش‌اموزان ورودی‌های ما به دانشگاه‌ها بیشتر از قبل شود.
وی ادامه داد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی اتحادیه‌ای ولایی است که ثمره بسیار بالایی دارد و مستقیماً با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری در حرکت است و شکوفایی بسیاری را رقم می‌زند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان نیز با تأکید بر لزوم کیفیت‌بخشی توأم با کمیت‌بخش امر تعلیم و تربیت، اظهار داشت: اگر کمیت‌بخشی خالی از امر محتوا و کیفیت باشد به اهداف مورد نظر دست نمی‌یابیم.
محمود نقوی با تأکید بر امر ارزشیابی مستمر فعالیت‌ها، گفت: این مهم می‌تواند در راستای رفع نواقص و مشکلات احتمالی مؤثر واقع شود.
وی در پایان با بیان اینکه در استان همدان 250 مدرسه هوشمند در استان همدان وجود دارد، تصریح کرد: این مدارس به سیستم روز دنیا متصل هستند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول