اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال مازندران خبر داد:

اعزام والیبالیست‌های امید مازندران به مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال مازندران از اعزام والیبالیست‌های امید مازندران به مسابقات کشوری در کرمانشاه خبر داد.

اعزام والیبالیست‌های امید مازندران به مسابقات کشوری
معصومه قلی‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل از برگزاری کلاس مربیگری مربیان والیبال در مازندران خبر داد و اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های مربیگری والیبال مازندران با حضور برترین‌های مربیگری کشور باعث پیشرفت این رشته ورزشی در استان می‌شود.
وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این کلاس‌ها تصریح کرد:‌ این دوره از کلاس‌ها در دو بخش آقایان و بانوان به مدت شش روز برگزار می‌شود.
رئیس هیئت والیبال مازندران ادامه داد: کلاس‌های بخش آقایان در شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود و دانشگاه غیردولتی شمال شهرستان آمل نیز میزبان بانوان متقاضی شرکت در دوره مربیگری درجه 3 کشور است.
 
* اعزام والیبالیست‌های امید مازندران به مسابقات کشوری در کرمانشاه
قلی‌زاده درباره برنامه‌های آینده هیئت والیبال مازندران از اعزام والیبالیست‌های امید مازندران به مرحله نهایی مسابقات امیدهای کشور که به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود، خبر داد.
رئیس هیئت والیبال استان مازندران از برنامه‌ریزی برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال که تیم کاله مازندران به عنوان تنها نماینده این استان در آن است و رقابت‌های زیرگروه کشور عنوان کرد:‌ در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهار تیم انصراف دادند.
قلی‌زاده اظهار داشت: با کناره‌گیری تیم‌های داماش، نئوپان گنبد، ابومسلم مشهد و پرسپولیس حدود 90 بازیکن آزاد را در اختیار داریم که هم اکنون به نفع ما است تا برای لیگ دسته یک والیبال کشور و تغذیه مناسب تیم‌ها از این والیبالیست‌ها استفاده کنیم.
 
* صغر سنی عامل اصلی عدم راهیابی جوان و نوجوان به رقابت‌های ملی بود
قلی‌زاده در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر علل عدم اعزام تیم منتخب والیبال نوجوانان و جوانان مازندران به رقابت‌های کشوری عنوان کرد: علت اصلی عدم اعزام نوجوانان و جوانان مازندرانی به مسابقات ملی وجود صغر سنی در بین بازیکنان بوده است.
انتهای پیام/ص20
 
   
 
  
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول