اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

گروه اکتشاف نفت در گرمی استقرار می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی از استقرار گروه اکتشاف نفت در شهرستان گرمی با دستور وزیر نفت خبر داد.

گروه اکتشاف نفت در گرمی استقرار می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور در گرمی با اشاره به بازدید چهار وزیر از این شهرستان در جریان سفر رئیس جمهوری اظهار داشت: سفر چهارم رئیس جمهور در مقایسه با سفرهای قبلی هیئت دولت به دلیل حضور رئیس جمهوری و چهار وزیر در منطقه از اهمیت و ثمرات بالایی برخوردار بود.
وی استقرار گروه اکتشاف نفت در گرمی، اخذ دستور گازرسانی به کارخانه تولید شیرآلات صنعتی و بهداشتی قهرمان و اخذ دستور تسریع و تکمیل گازرسانی به بخش موران را از برکات حضور وزیر نفت در گرمی دانست و از تلاش‌های نماینده گرمی در دعوت از این وزیر تجلیل کرد.
این مسئول همچنین از صدور دستور اجرای شبکه پایاب سدهای در حال احداث عمارت، کلاسر و اختصاص اعتبار به مرمت و بازسازی جاده مواصلاتی بخش موران به شهر گرمی از سوی هیئت دولت در سفر چهارم خبر داد.
فرماندار گرمی با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس و لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواستار تزئین سردر ادارات و معابر عمومی شهر به همین مناسبت شد.
امام جمعه گرمی نیز در این جلسه بدحجابی و بی حجابی را مصداق توفیق دشمن در تسخیر برخی از قلوب دانست و بر مقابله با آن به وسیله فرهنگ اسلامی و ترویج شعائر اخلاقی تاکید کرد.
حجت‌الاسلام یدالله صفری گفت: مسئولیت در نظام اسلامی دارای بار معنوی سنگینی است و مسئولان باید به منزله پرچمداران اسلام و نظام اسلامی در معرفی اسلام و ارائه خدمات به مردم بکوشند.
سرهنگ ولی‌الله بدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی نیز در این جلسه به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان پرداخت و گفت: در این هفته کلنگ احداث دو سالن ورزشی ویژه بسیج در روستاهای گرمی به زمین زده خواهد شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول