اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان خبر داد:

برگزاری 150 مراسم سالروز شهادت امام صادق

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری 150 ویژه برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع) در سطح استان خبر داد.

برگزاری 150 مراسم سالروز شهادت امام صادق
 علی خزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهارداشت: این مراسم در سطح مساجد، حسینیه‌ها، مهدیه‌ها و هیئات مذهبی استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های این مراسم در استان افزود: 150 سخنرانی و 150 مداحی در این تعداد ویژه برنامه با حضور روحانیون بومی و غیربومی و مداحان اهل بیت(علیهم‌السلام) برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: برگزاری مراسم سینه‌زنی و دسته‌روی در شهرستان های قروه و بیجار و شهر سریش‌آباد از دیگر برنامه‌هایی است که توسط هیئات مذهبی استان انجام می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان همچنین در سخنان خود برپایی سفره اطعام در شب شهادت امام صادق(ع) در شهرستان‌های قروه، بیجار و سنندج را از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان ذکر کرد.
خزایی ادامه داد: همچنین پیرو اجرای کردن مصوبات ستاد شئون استان کردستان و برگزاری مراسم باشکوه سالروز شهادت امام صادق(ع) از هیئات مذهبی فعال استان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان حمایت مالی شد.
وی تصریح کرد: این اقدام در راستای کمک به هیئات مذهبی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های مراسم یاد شده صورت گرفته است.
وی یادآور شد: اعزام 115 مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان به منظور سخنرانی در ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) را از برنامه‌هایی ذکر کرد که توسط اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان انجام می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در پایان سخنان خود اضافه کرد: در حال حاضر 450 هیئت مذهبی فعال در سطح استان کردستان فعالیت دارند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول