اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرهنگ باقری در نشست خبری:

همه پایگاه‌های هوانیروز به شبیه‌ساز مجهزند

خبرگزاری فارس: معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز ارتش گفت: ‌کلیه پایگاه‌ها و یگان‌های هوانیروز به شبیه‌ساز مجهز هستند.

همه پایگاه‌های هوانیروز به شبیه‌ساز مجهزند
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین باقری معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز ارتش در نشست خبری که امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: هوانیروز طی 32 سال گذشته 800 هزار ساعت پرواز داشته که اگر برای هر یک ساعت پرواز 12 ساعت کار مطالعاتی و تحقیقاتی و پشتیبانی نیاز باشد، متوجه حجم عظیم کار معاونت تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز می‌شویم.

وی با بیان اینکه نیاز یگان‌ها موتور محرک تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز است، تأکید کرد: با اتکا به متخصصان داخلی و ارتباط با دانشگاه‌ها و مؤسسات دانش بنیان این نیازها را برآورده می‌کنیم.

باقری در ادامه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ریسک و کاهش هزینه‌ها و همچنین افزایش زمان آموزش، هوانیروز نقطه مرکزی توجه خود را در طراحی و ساخت شبیه‌سازها قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر کلیه یگان‌ها و پایگاه‌های هوانیروز به شبیه‌ساز مجهز هستند و هیچ نوع محدودیت پروازی با شبیه‌سازها نداریم.

معاون تحقیقات و جهاد خودکفایی هوانیروز ارتش با اشاره به کاهش هزینه‌های آموزش با استفاده از شبیه‌سازها گفت: یک ساعت پرواز با بالگرد 3.5 میلیون تومان هزینه دارد و برای صد ساعت پرواز آموزشی هزینه بالایی باید پرداخت شود ک استفاده از شبیه‌سازها این هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

باقری ادامه داد: در سال گذشته بیش از 10فروند شبیه‌ساز بالگرد کبری ساخته شد و در آینده از شبیه‌سازها متحرک بهره‌برداری می‌شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول