اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ارائه 63 طرح قابل سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران چینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از معرفی و ارائه 63 طرح قابل سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران چینی در این سفر خبر داد.

ارائه 63 طرح قابل سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران چینی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رضا حسینی در جلسه هماهنگی سفر هیئت اقتصادی استان به کشور چینی اظهار داشت: هشت طرح گردشگری، 10 طرح زیربنایی، 22 پروژه صنعت و معدن، 9 طرح مربوط به مناطق آزاد تجاری و 11 پروژه شهری جمعا به ارزش 14 میلیارد دلار در این سفر به طرف‌های چینی معرفی خواهد شد.
وی همچنین گفت: اطلاعات بخش خصوصی استان شامل توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری نیز آماده شده و برای بررسی بیشتر به طرف چینی ارائه خواهد شد.
حسینی اظهارداشت: در این فهرست‌بندی تلاش شده است تا طرح‌های با ارزش و مطالعه شده که قابلیت اجرایی سریع را دارند به طرف‌های چینی ارائه شود.
وی گفت: در جریان این سفر یک هفته‌ای، به صورت فشرده تلاش خواهد شد مزیت‌های اقتصادی و تجاری استان و همچنین مشوق‌های قانون سرمایه‌گذاری در ایران و تبریز به طرف‌های مقابل به طور کامل ارائه شود.
 هیئتی متشکل از مدیران اجرایی و فعالان اقتصادی استان برای بررسی زمینه‌های همکاری مشترک به کشور چین روز شنبه دوم مهر به این کشور سفر خواهند کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول