اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمدید مهلت ارسال آثار؛

1308 اثر به دبیرخانه پایتخت پنجره‌ها ارسال شد

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه هنری آبادان گفت:‌ باتوجه به تمدید مهلت ارسال آثار، یک هزار و 308 اثر به دبیرخانه پایتخت پنجره‌ها ارسال شد.

1308 اثر به دبیرخانه پایتخت پنجره‌ها ارسال شد
مریم دلباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: جشنواره استانی پایتخت پنجره‌ها امسال نیز برای سومین سال متوالی در شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به تنوع‌بخشی اجرای جشنواره پایتخت پنجره‌ها خاطرنشان کرد: امسال در راستای ماندگاری آثار رسیده این جشنواره با تولید بسته‌ فرهنگی برگزار خواهد شد.
مسئول حوزه هنری آبادان افزود: هدف از اجرای سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها به صورت تولید بسته فرهنگی ماندگاری آثار رسیده، امکان استفاده بیش‌تر از تولیدات این بسته و معرفی هر چه بهتر و بیش‌تر هنرمندان و نویسندگان شرکت‌کننده در این جشنواره است.
وی ادامه داد: این بسته فرهنگی شامل داستان، عکس، شعر، نمایشنامه و کتاب‌های جشنواره‌های اول و دوم سال‌های 88 و 89 خواهد بود.
دلباری تصریح کرد: لوح فشرده و ویژه‌نامه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها، نیز به همراه این بسته فرهنگی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
وی در ادامه با اشاره به تمدید مهلت آثار تا 26 شهریورماه، گفت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان سراسر استان مهلت ارسال آثار تا 26 شهریور تمدید شده بود.
مسئول حوزه هنری آبادان با اشاره به اینکه آیین افتتاحیه این جشنواره 31 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: افتتاحیه سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها در مجتمع فرهنگی و هنری خلیج‌فارس خرمشهر یا موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس، اجرای تئاتر خیابانی، غبارروبی مزار شهدا و نمایش فیلم در پارک معلم از برنامه‌های این جشنواره است.
دلباری خاطرنشان کرد: شرکت در نماز جمعه، تئاتر خیابانی در بلوار ساحلی خرمشهر و نشست استانی عکس دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها است.
وی افزود: با توجه به اتمام مهلت آثار یک هزار و 308 اثر در چهار بخش عکس، داستان کوتاه و مینی‌مال، شعر و نمایش‌نامه به دبیرخانه ارسال شده است.
مسئول حوزه هنری آبادان ادامه داد: در همین راستا 900 اثر در بخش عکس، 230 اثر در بخش شعر، 160اثر در بخش داستان کوتاه و مینی مال و در بخش نمایشنامه‌نویسی 18 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول