اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سلیمی در نطق میان‌دستور:

‌جانبازان، آزادگان و رزمندگان در امور اولیه خود با ‌مشکل مواجهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم محلات تأکید کرد: نمی‌دانم چرا باید جانبازان، آزادگان، رزمندگان در امور اولیه خود دچار مشکل باشند و نمی‌دانم چرا امروز به بهانه‌های مختلف این افراد را به حاشیه می‌رانند.

‌جانبازان، آزادگان و رزمندگان در امور اولیه خود با ‌مشکل مواجهند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته یادآور شکه و عظمت ملت ایران است‌ چرا‌که این روزها سراسر ایثار شهامت، مردانگی و شجاعت بود.

وی افزود: کسانی که صدام مفلوک را تحریک و تجهیز کردند، چگونه با پررویی هر‌چه بیشتر دم از مدیریت جهانی زده و پیوسته خود را مردم قیم جهان می‌دانند و چرا سازمان‌های بین‌المللی در مقابل کشورهایی که صدام را به سلاح‌های شیمایی تجهیز کردند، سکوت می‌کنند.

نماینده مردم محلات گفت: بر اساس همه قواعد بین‌الملل اخذ غرائم جنگی از کشور متجاوز از حقوق مسلم کشور ماست بر این اساس از وزارت خارج و سایر ارگان‌های کشور انتظار می‌رود که با پرهیز از کم‌کاری و مسامحه و نیز با جدیت و سرعت هر‌چه تمام‌تر اقدامات مناسب در این رابطه را انجام دهند.

سلیمی اظهار داشت: نمی‌دانم چرا باید جانبازان، آزادگان، رزمندگان در امور اولیه خود دچار مشکل باشند و نمی‌دانم چرا امروز به بهانه‌های مختلف این افراد را به حاشیه می‌رانند.
 
وی به بیداری کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز بیداری اسلامی تمام کشورهای منطقه را فرا گرفته و عقب نشینی سنگر به سنگر نظام‌های مفلوک و وابسته و اوج گیری لحظه به لحظه قیام‌های محرومین نشانه روشنی از آینده پر افتخار ملت‌های اسلامی است.

نماینده محلات اظهار داشت: اختلاف میان انقلابیون، مصادره حرکت‌های اسلامی، مایوس سازی مردم از تلاش پیگر تا رسیدن به نقطه مطلوب ایجاد انحراف و سکولاریزه کردن اهداف انقلابیون از جمله ترفندهایی است که برای خنثی سازی بیداری اسلامی مورد توجه استکبار است.

سلیمی همچنین گفت: ماجرای اختلاس اخیر نشان داد که سیستم بانکی کشور باید با اصلاح خود از تکرار چنین وقایع هولناکی جلوگیری کنند و قوه قضائیه با قاطعیت و دقت اعتماد عمومی را به سیستم بانکی برگرداند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول