اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نیروی انتظامی؛در مسیر اقتدار و رأفت / 3

مردم از پلیس توقع ویژه‌ای دارند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم ‌انتظامی، گفت: هر چند در برقراری امنیت بسیاری از دستگاه‌ها موثر هستند اما مردم از پلیس توقع ویژه‌ای دارند.

مردم از پلیس توقع ویژه‌ای دارند
سرهنگ عبدالرضا ساویز در گفتگو با خبرنگار انتظامی فارس اظهار داشت: نیروی انتظامی برای رسیدن به اقتدار و رأفتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند نیازمند اصلاح رفتاری و استانداردسازی آن است.

وی ادامه داد: از دو سال پیش سیاست‌ها برای اصلاح رفتاری لحاظ شده و فرماندهی محترم نیرو توجه ویژه‌ای را در این زمینه مبذول داشته‌اند.

ساویز گفت: برای رسیدن به اهداف مد نظر باید زیر ساخت‌های آموزشی لازم فراهم شود تا با افزایش انگیزه و نگرش جدیدی که در مقوله معیشت کارکنان به وجود می‌آید یک پلیس شایسته‌ای داشته باشیم.

رئیس مرکز نظارت همگانی نیروی انتظامی بیان کرد: پلیس تنها نیروی مصلحی است که علاوه بر وظیفه ذاتیش در برقراری نظم و امنیت به دلیل ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارد به عنوان یک نهاد اجتماعی عمل می‌کند لذا اصلاح رفتاری و استاندارسازی می‌تواند نظر مقام معظم رهبری را تامین کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول