اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

برنامه‌های کانون‌های مساجد کشور در هفته دفاع مقدس تشریح شد

خبرگزاری فارس: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در هفته دفاع مقدس تشریح شد.

برنامه‌های کانون‌های مساجد کشور در هفته دفاع مقدس تشریح شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، اجرای بیش از 5هزار برنامه متنوع فرهنگی، هنری، علمی و ورزشی در سطح کانون های مساجد کشور به طور همزمان در سراسر کشور از فردا پنج‌شنبه 31 شهریور که به نام روز شهدا نامگذاری شده است آغاز و تا چهارشنبه ششم مهرماه روز خانواده و دفاع مقدس ادامه خواهدد اشت.
برگزاری شب‌های خاطره در کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب، برگزاری شب شعر، اجرای ویژه برنامه‌های گسترده توسط کانون‌های تخصصی ایثار و شهادت، اهدای کتاب‌های مرتبط با موضوع دفاع مقدس به کتابخانه‌های مساجد و برپایی یادواره شهدا از جمله این برنامه است.
همچنین برپایی نمایشگاه‌های کتاب و عکس، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، اختصاص غرفه‌های فرهنگی در سطح استان‌ها، برگزاری جلسات قرائت قرآن و اهداث ثواب به روح مطهر شهدا در قالب طرح تلاوت نور و نیز دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است.
بنابراین گزارش، بیش از 11 هزار باب کانون فرهنگی و هنری، 5 هزار کتابخانه مساجد و 25 هزار مرکز مجری طرح تلاوت نور در سراسر کشور در این برنامه‌ها حضور جدی دارند.
انتهای پیام/ک
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول