اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه کنگان:

پیوند مردم با مرجعیت ناگسستنی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه کنگان گفت: پیوند مردم با مرجعیت ناگسستنی است.

پیوند مردم با مرجعیت ناگسستنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد عباسی صبح امروز در آیین یابود مراسم آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی نجفی در مسجد امیرالمومنین(ع) کنگان اظهار داشت: مردم همواره عشق و علاقه قلبی خود را به مراجع و علما و روحانیت نشان داده‌اند و روز به روز این امر مستحکم‌تر شده است.
وی افزود: مردم استان بوشهر در تمام شهرستان‌ها در این مراسم باشکوه حضوری گسترده داشتند و مراسم تشییع ایشان در قم نیز با حضور گسترده مردم و مسئولان و علما برگزار شد.
این استاد حوزه علمیه علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) کنگان خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در آیین نکوداشت ارتحال آیت‌الله میرزا احمد دشتی نجفی نشانه پیوند عمیق، مستحکم و ناگسستنی مردم و مرجعیت است.
عباسی تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم در زمان بستری شدن این عالم در بیمارستان و نیز تشییع پیکر مبارک آن فقیه عالیقدر بار دیگر خط بطلانی بر اندیشه‌های دشمنان برای ایجاد شکاف بین مرجعیت و امت بود و مردم ثابت کردند همواره از مرجعیت و علمای علوم دینی حمایت و پشتیبانی می‌کنند و به ایشان عشق می‌ورزند.
وی اضافه کرد: آیت‌الله دشتی نجفی از مصادیق بارز رهبران نور بود و در طول حیات شریفش مردم را به سوی نور رهنمون شد. 
این استاد حوزه‌های علمیه گفت: خدا محوری، بندگی خدا، مطیع دستورات الهی و رهروی راه انبیاء و ائمه هدی (ع)، وقف کردن خود برای خدا و گسترش معنویت در جامعه از ویژگی‌های رهبران نور است که بدون تردید همه این ویژگی‌ها در شخصیت کم‌نظیر این فقیه فاضل متبلور بود.
عباسی افزود: دشمنان تلاش زیادی برای ایجاد شکاف بین مردم و علما دارند و با تبلیغات فراوان و با صرف هزینه‌های هنگفت برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی تلاش و فعالیت می‌کنند و باید با ترویج علوم دینی، جوانان را هدایت کنیم.
حضور کم‌نظیر مردم و مسئولان کنگان از نکات مهم این مراسم بود و قرائت قرآن کریم، مرثیه‌خوانی و سینه زنی از جمله برنامه‌هایی بود که در این مراسم معنوی اجرا شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول