اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان:

با وجود داوری ضعیف پیروز شدیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان: در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با وجود داوری ضعیف تیم برنده میدان شدیم.

با وجود داوری ضعیف پیروز شدیم
عبدالله جهان نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: برای کسب هر سه امتیاز مسابقه به مصاف تیم فوتبال شهدای چلیچه شهرکرد رفته و در نهایت تیم پیروز بازی بودیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: در حالی روز گذشته در هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با نتیجه پنج بر سه میزبان خود؛ شهدای چلیچه شهرکرد را از پیش رو برداشتیم که به هیچ عنوان از قضاوت این مسابقه رضایت نداریم.
مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهیدجهان نژادیان آبادان ضمن گلایه از داوری مسابقه دو تیم شهید جهان‌نژادیان و شهید چلیچه شهرکرد افزود: داور این مسابقه با سوت‌های ممتد و زیاد، سرعت بازی بازیکنان را گرفته بود ضمن اینکه در دقایق پایانی مسابقه، بی‌دلیل سرمربی تیم ما را اخراج کرد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع که در این هفته تیم‌های بالانشین جدول شکست خوردند به ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و رسیدن با جایگاه بهتر امیدوار شدیم.
جهان‌نژادیان تصریح کرد: در حال حاضر چهار باخت و دو پیروزی را کسب کرده ولی به دنبال بهتر کردن وضعیت خود در جدول رده‌‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران هستیم.
وی در ادامه از بازی بعدی تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان در چارچوب مسابقات لیگ برتر کشور گفت و افزود: روز جمعه در چارچوب هفته هفتم رقابت‌ها میزبان تیم صدرنشین دریانوردان بوشهر هستیم.
مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان اضافه کرد: در فاصله یک ماهه تعطیلی مسابقات روی نقاط ضعف خود کار کرده و شک نکنید که بازی خوبی را در مقابل حریف بوشهری به نمایش می‌گذاریم.
تیم فوتبال ساحلی شهید جهان‌نژادیان آبادان در حالی سومین سال حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را تجربه می‌کند که از در اختیار داشتن زمین اختصاصی بی‌بهره بوده و مسابقات خود را در خرمشهر برگزار می‌کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول