اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهت پرهیز از کارهای جزیره‌ای؛

شورای پژوهشی جهاد کشاورزی در آذربایجان شرقی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از تشکیل شورای پژوهشی جهاد کشاورزی در استان خبر داد و گفت: پرهیز از کارهای جزیره‌ای و ارجاع پژوهش به این مرکز در دستور کار قرار دارد.

شورای پژوهشی جهاد کشاورزی در آذربایجان شرقی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در دیدار با مسئولان سازمان انرژی اتمی ایران به تشریح روند فعالیت‌های پژوهشی در این سازمان پرداخت.
وی گفت: در زمینه بررسی دستاوردهای انرژی اتمی در زمینه کشاورزی نشستی با مسئولان انرژی اتمی برگزار شده است.
محمدیان ادامه داد: در یک میلیون و 200هکتار از اراضی آذربایجان شرقی  بیش از 5 میلیون تن محصولات زارعی تولید می‌شود که تولید این محصولات در بخش قابل توجهی در اراضی دیم صورت می‌گیرد.
محمدیان گفت: آذربایجان شرقی در منطقه نیمه خشک قرار داشته و اضافه شدن بلایای طبیعی موجب مشکل شدن فعالیت‌های کشاورزی و کاهش تولید می‌شود که در همین زمینه برنامه‌ریزی کلان مورد توجه است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌‌شرقی بر استفاده از روش‌های نوین کشت وافزایش تولید تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی بر اساس تعهدات خود درزمینه کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی متعهد شده است.
وی گفت: در راستای تولیدات محصولات کشاورزی سالم مراکز تحقیقاتی متعدد در استان مشغول به فعالیت هستند و با همکاری دانشگاه‌ها در راستای تولیدات بهینه تلاش می‌شود.
محمدیان از تشکیل شورای پژوهشی جهاد کشاورزی در استان خبر داد و افزود: پرهیز از کارهای جزیره‌ای و ارجاع پژوهش به این مرکز در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ارجاع مشکلات و بررسی مسائل پژوهشی رابه این شورا مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: ارجاع مسائل برای ارتقا کمی و کیفی تولید و تحقیقات لازم در شورای پژوهشی مورد توجه است.
وی بر افزایش تولید با کیفیت تاکید کرد و گفت: دست یافتن به این مهم با توجه به فعالیت‌های پژوهشی و نیز استفاده از روش‌های نوین میسر خواهد بود.
انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول