مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان کردستان امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در سنندج هدف از ایجاد میز خدمت در این شرکت را ارائه خدمات بهتر به مردم و راهنمایی و تکریم ارباب رجوع بیان کرد.
مهندس شاهین پاکروح گفت: مراجعین واحدهای مختلف شرکت از این پس با مراجعه به میز خدمت راهنماییهای لازم را در خصوص شیوه و نحوه ارائه خدمات مختلف دریافت خواهند کرد.
وی هدف از ایجاد میز خدمت در طبقه همکف شرکت را دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات شرکت و ارائه به موقع و مؤثر خدمت به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه ذکر کرد.
دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان و در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده از دیگر اهداف میز خدمت در این اداره است.
انتهای پیام/م30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.