اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی؛

مروجین مصرف بهینه آب به مدارس قم می‌روند

خبرگزاری فارس: مدیرروابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم گفت: همزمان با جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید، مروجین مصرف بهینه آب با هدف ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب به مدارس ابتدایی قم می‌روند.

مروجین مصرف بهینه آب به مدارس قم می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی با اشاره به برنامه‌های آموزشی و ترویجی شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: هر ساله با آغاز سال تحصیلی برنامه‌های گسترده‌ای را به منظور ترویج فرهنگ استفاده بهینه از آب آغاز می‌کنیم.
وی با اشاره به همکاری های صمیمانه مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس با شرکت آب و فاضلاب گفت: با توجه به اینکه سنین کودکی و نوجوانی بهترین زمان برای یادگیری است تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های آموزشی و نمایشی، فرهنگ استفاده صحیح از آب و صرفه‌جویی در این مایه حیاتی را در بین دانش‌‌آموزان نهادینه کنیم.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم خاطرنشان کرد: امسال نیز همزمان با جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی جدید، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی شرکت آب و فاضلاب در مدارس قم آغاز می‌شود و مروجین مصرف بهینه آب در مدارس ابتدایی قم حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه مرحله نخست برنامه‌های آموزشی و فرهنگی آبفا در مدارس قم در سال تحصیلی جدید از 30 شهریور آغاز و تا 6 مهر ادامه دارد، اظهار داشت: طی این مدت مروجین مصرف بهینه آب در 70 مدرسه ابتدایی در دو شیفت صبح و عصر حاضر می‌شوند و با اجرای برنامه‌های نمایشی، آموزش‌های لازم در خصوص استفاده صحیح از آب را به دانش آموزان پایه اول ارائه می‌دهند.
کربلایی‌ توزیع محصولات فرهنگی در بین دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های آبفای قم برشمرد و گفت: امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، بتوانیم نسلی صرفه‌جو تربیت کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول