اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجری و طراح جشنواره اینترنتی دفاع مقدس کاشان خبر داد:

ارسال 600 اثر به جشنواره اینترنتی کاشان

خبرگزاری فارس: مجری و طراح چهارمین جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس کاشان از ارسال 600 اثر داخلی و خارجی به این جشنواره خبر داد.

ارسال 600 اثر به جشنواره اینترنتی کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، نسرین ارتجائی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از میان آثار رسیده به جشنواره 200 اثر در قالب خاطرات بسیار کوچک از جانبازان سراسر کشور و مابقی داستانک است.
وی بیشترین آثار ارسالی به جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس کاشان را مربوط به شهرهای تهران و اهواز دانست و افزود: 60 اثر از ایرانیان مقیم کشورهای دانمارک، کانادا، اسپانیا، امارات و آمریکا به این جشنواره ارسال شده‌ است.
مجری و طراح چهارمین جشنواره اینترنتی داستان کوتاه و کوتاه دفاع مقدس کاشان اختلاف سنی جوان‌ترین و مسن‌ترین شرکت‌کننده در این جشنواره را 58 سال ذکر و خاطرنشان کرد: جوان‌ترین شرکت‌کننده از شیراز 12 سال و مسن‌ترین شرکت‌کننده از اردبیل 70 سال سن دارند.
وی با اشاره به نمایش 68 اثر منتخب در پایگاه اینترنتی جشنواره یادآور شد: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 آبانماه سال جاری در خانه تاریخی عامری‌های کاشان برگزار می‌شود.
ارتجائی، ترجمه آثار برتر چهار دوره این جشنواره به زبان انگلیسی را از جدیدترین برنامه این دوره جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس عنوان و تصریح کرد: 40 اثر برگزیده از چهار دوره این جشنواره پس از ترجمه به زبان انگلیسی و چاپ آن، در خانه‌های تاریخی شهرستان کاشان به مسافران خارجی ارائه می‌شود.
وی با اشاره به تأمین نیمی از هدایای نفرات برتر جشنواره اول و دوم توسط بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان گفت: بعد از برگزاری جشنواره دوم کمک‌های این بنیاد قطع شد اما دفتر مقام معظم رهبری علاوه بر تأمین نیمی از جوایز جشنواره سوم ترتیبی اتخاذ کرد تا همه ساله بودجه‌ای توسط بنیاد حفظ آثار و نشر تهران برای برگزاری این جشنواره تخصیص داده شد.
مجری و طراح چهارمین جشنواره اینترنتی داستان کوتاه و کوتاه دفاع مقدس کاشان یادآور شد: بعد از ارائه طرح جشنواره چهارم به قرارگاه فرهنگ استان اصفهان و تصویب آن 7 میلیون و 200 هزار تومان‌، از محل اعتبارات فرهنگی سفر دور سوم ریاست جمهوری به استان اصفهان برای برگزاری جشنواره چهارم اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس اختصاص داده شد.
ارتجائی با اشاره به ناکافی بودن این میزان بودجه برای برگزاری جشنواره‌های ناشناخته‌ای از این دست، هزینه جشنواره چهارم را بیش از 10 میلیون تومان برآورد و اضافه کرد: برای تأمین مابقی هزینه‌های جشنواره چهارم از طریق وام بانکی و حمایت یکی از جانبازان کاشانی به عنوان حامی سه دوره گذشته جشنواره، تأمین شده‌ است.
وی هدف از برگزاری جشنواره چهارم اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس را پویایی ادبیات پایداری و مقاومت دفاع مقدس و انتقال آرمان‌ها و مفاهیم جنگ هشت ساله به نسل جوان با زبان هنر اعلام کرد.
جشنواره اینترنتی داستان کوتاه کوتاه دفاع مقدس به عنوان تنها جشنواره بی‌ستاد و یک نفره کشور برای چهارمین سال متوالی در کاشان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول