اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی

تراکتورسازی نماد غیرت آذربایجان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تراکتورسازی به نماد غیرت آذربایجان تبدیل شده و مردم و مسئولان از آن حمایت خاصی دارند.

تراکتورسازی نماد غیرت آذربایجان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی سه‌شنبه شب در جلسه بررسی وضعیت تیم تراکتورسازی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به همدلی میان مسئولان استان اظهار داشت: ارتباط مسئولان ارشد استان با تولید و صنعت در راستای پیشرفت استان قابل توجه بوده و این حمایت در بخش‌های دیگر از جمله ورزش وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به بازی‌های اخیر تیم تراکتورسازی گفت: نتایج نیم فصل تراکتورسازی قابل توجه بوده و در ادامه فصل نیز امیدواریم موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.
مسجدی تیم تراکتورسازی را نماد غیرت و شجاعت در آذربایجان و تبریز دانست و گفت: حساسیت خاصی در میان مسئولان ومردم در مورد این تیم وجود دارد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: توجه به شرایط این تیم و موفقیت آن باید بیش از گذشته مورد توجه باشد.
وی در ادامه با اشاره به کسب شرایط متفاوت توسط تیم تراکتورسازی در بازی‌های خانگی و خارج از خانه اظهار داشت: کسب نتایج متفاوت در داخل و خارج از خانه قابل توجه بوده و در برخی موارد موجب تعجب است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دل تک تک مردم تبریز و آذربایجان به خاطر تراکتورسازی می‌تپد و هرکسی می‌تواند اعتبار خود را در تراکتورسازی جستجو کند.

*تراکتورسازی نماد فرهنگ، اخلاق و شور و نشاط آذربایجان شرقی است
مسجدی خاطر نشان کرد: باید با تلاش دسته جمعی و حمایت همه جانبه، زمینه را برای رسیدن تراکتورسازی به جایگاه رفیع خود در آسیا، فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: تراکتورسازی نماد فرهنگ، اخلاق و شور و نشاط آذربایجان شرقی است و از پیروزی‌ها و موفقیت‌های این تیم مردم استان و حتی استان‌های همجوار شادمان می‌شوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول