اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

حاشیه‌های تیم شهرداری یاسوج کم‌کم رخت برمی‌بندند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه دوستداران و علاقه‌مندان این تیم اجازه نمی‌دهند حاشیه‌ها فوتبال یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد را نابود کنند، گفت: حاشیه‌های تیم شهرداری یاسوج کم‌کم رخت برمی‌بندند.

حاشیه‌های تیم شهرداری یاسوج کم‌کم رخت برمی‌بندند
عیاس چمنیان در حاشیه تمرین این تیم برای حضور در جام حذفی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه یک تیم باید شرایط حضور در دو جام را داشته باشد تا بتواند موفقیتی در هر دو کسب کند، اظهار داشت: معتقدم که تیم شهرداری یاسوج با حاشیه‌هایی که داشت اینک باید تمام توان خود را روی لیگ دسته یک بگذارد.
چمنیان افزود: تا همین چند روز اخیر نیز تیم از بیرون دچار حاشیه‌هایی بود که ذکر آن‌ها دردی از فوتبال این دیار را دوا نمی‌کند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: جام حذفی جذابیت‌های خودش را دارد و تیم‌ها می‌توانند با حمایت تماشاگران خود تا مراحل بالا حضور یافته و با تیم‌های مطرح کشوری دست و پنجه نرم کنند.
این مربی عنوان کرد: در شرایط کنونی معتقدم اگر جام حذفی بخواهد تاثیر منفی بر روی لیگ داشته باشد، همان بهتر که تمرکز خود را نسبت به بازیهای جام آزادگان معطوف کنیم.
چمنیان با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در مجموعه شهرداری یاسوج و همچنین این تیم عنوان کرد: با آمدن صفایی به عنوان سرپرست شهرداری یاسوج و تغییر مدیرعامل این تیم برنامه‌های خود را به مدیرعامل جدید اعلام خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به این‌که حاشیه‌ها یکی‌یکی از کنار این تیم رخت برمی‌بندند، بیان داشت: اینک همان کسانی که به آن‌ها امیدی برای ریش سفیدی نداشتیم در کنار تیم قرار گرفته و با نصایح و راهنمایی‌های خود تیم را یاری می‌کنند.
چمنیان با اعلام رضایت از عملکرد هیئت فوتبال این استان به دلیل کمک به این تیم در راه آماده‌سازی برای شرکت در مسابقات ابراز داشت: هیئت فوتبال در یکی دو هفته اخیر زمین چمن تختی را برای تمرین و آماده‌سازی در اختیار ما گذاشته که از این بابت جای تشکر و قدردانی دارد.
چمنیان به حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ورزشگاه تختی در روز بازی با ماشین‌سازی اشاره کرد و گفت: حضور فرماندار و سایر مسئولان در ورزشگاه به ما قوت قلب بخشید و ما را برای حضور مقتدرانه در سایر بازی‌ها و میادین مصمم‌تر کرد.
وی از حمایت‌های بی‌شائبه شورای شهر یاسوج نیز قدردانی کرد و گفت: همواره به راهنمایی‌های این عزیزان نیازمندیم و سعی خواهیم کرد از نظرات مشورتی آن‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.
چمنیان از بازی روز پنج‌شنبه این هفته در چارچوب جام حذفی سخن گفت و اذعان داشت: یک بازی دست‌گرمی خوب با شهرداری فردوس داریم که با بازی خوب تیم خود سعی خواهیم کرد در راه آماده‌سازی تیم حرکت کنیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول