اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حسین‌نژاد در گفت‌وگو با فارس خبر داد؛

طراحی سایت 30 هکتاری ‌پایانه‌های عمومی در «سرخه حصار»

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرق تهران در منطقه سرخه حصار 30 هکتار سایت با زیربنای حدود 20 هزار متر مربع برای پایانه‌های حمل‌ونقل عمومی طراحی می‌شود.

طراحی سایت 30 هکتاری ‌پایانه‌های عمومی در «سرخه حصار»
محمدرضا حسین‌نژاد نماینده مردم شیروان و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اعضای کمیسیون متبوعش از بررسی گزارش کمیته نظام فنی و اجرایی و مشاورین این کمیسیون در خصوص ارتقای نظام فنی و اجرایی کشور خبر داد و اظهار داشت: نظام فنی و اجرایی کشور امر بسیار مهمی است و قرار بود در قانون برنامه پنجم دولت آیین‌نامه اجرایی این نظام را ارائه دهد اما عملاً تاکنون برای این نظام شکلی تعریف نشده است.

وی افزود: کمیسیون عمران مجلس درصدد دریافت گزارشی از مراحل نظام فنی و اجرایی کشور است تا انشاءالله تدبیری در این زمینه بیندیشد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بر همین اساس بررسی وضعیت سازمان پایانه‌های حمل و نقل درون شهری (مربوط به شهر تهران) را دیگر دستور کار این جلسه دانست و گفت: آقای تشکری از معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران در جلسه کمیسیون حضور یافت و گزارشی از وضعیت حمل‌ونقل پایانه‌های کشور به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

حسین‌نژاد در خاتمه متذکر شد: در گذشته خدماتی که اتوبوس‌ها مانند شستشو و نظافت دریافت می‌کردند، در همان محلی انجام می‌شد که  مسافران سوار می‌شدند که این کار یکسری آلودگی‌های زیست‌محیطی به دنبال داشت، اما امروز در برخی از مکان‌ها فضاهای مجزایی برای این موضوع در نظر گرفته شده و قرار است انشاءالله در شرق تهران در منطقه سرخه حصار 30 هکتار سایت با زیربنای حدود 20 هزار متر مربع برای امر پایانه‌های حمل‌ونقل عمومی طراحی شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول