اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زنجان؛

جلسه هماهنگی ویژه برنامه کشوری زیر سایه خورشید برگزار شد

خبرگزاری فارس: جلسه هماهنگی ویژه‌برنامه کشوری زیر سایه خورشید امروز با حضور چند تن از مسئولان استانی در سالن اجلاس حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

جلسه هماهنگی ویژه برنامه کشوری زیر سایه خورشید برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشن‌های سراسری زیر سایه خورشید، در این جلسه عضو هیئت امنای حسینیه اعظم ضمن تشکر از حضور مدعوین از حضور خادمین بارگاه منور رضوی در دهه کرامت در این حسینیه خبر داد و افزود: زمان برگزاری جشن زیر سایه خورشید در استان زنجان در روزهای 11 و 12 مهرماه سال جاری است.
آسیابی با بیان این که در سال گذشته برنامه استقبال از خادمین بارگاه منور رضوی با برنامه‌هایی از جمله حضور در مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهید حرم رضوی، عیادت از بیماران همراه بود اظهار داشت: امسال علاوه بر برنامه‌های مذکور، جشن بزرگ زیر سایه خورشید در محل حسینیه اعظم همراه با اهتزار پرچم متبرک رضوی برگزار خواهد شد و نیز کاروان رضوی در مراسم ارگان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی استان  شرکت خواهند کرد.
همچنین در در ادامه این جلسه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اعلام آمادگی این اداره کل برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم خبر داد و گفت: جایگاه ائمه معصومین(ع)مشخص است و مکان‌های وابسته به ائمه معصومین نیز جایگاه خودشان را دارند.
حجت‌الاسلام علی باقری تاکید کرد: این اداره کل آمادگی برگزاری این مراسم را در بقعه قیدار نبی(ص) دارد که در این زمینه  هماهنگی‌های لازم از هم اکنون  نیز صورت می گیرد.
همچنین در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام فرجی نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه زنجان نیز از تلاشگران مجموعه‌های مذهبی تقدیر کرد و گفت: این نمایندگی برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم در سطح دانشگاه‌های استان آمادگی کامل دارد.
 چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 70 شهر و روستا از 22 استان و دو کشور از تاریخ 7 لغایت 17 مهرماه سال جاری به همت موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول