اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد یزد تاکید کرد:

توانمندسازی 10 درصد مددجویان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان یزد بر توانمندسازی 10 درصد مددجویان کمیته امداد استان در هر سال تاکید کرد.

توانمندسازی 10 درصد مددجویان یزد
به گزارش خبرگزاری فارس، حمید نصیری صبح امروز در دوره آموزش پالایش مددجویی که با حضور مددکاران اجتماعی و معاونان حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد برگزار شد، با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان در برنامه پنجم توسعه یک تکلیف است، اظهار داشت: هر سال باید 10 درصد مددجویان توانمند شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هدف از اجرای طرح پالایش مددجویی هدفمندی، ساماندهی و سازماندهی هر چه بهتر امور حمایت مددجویی است.
مدیرکل کمیته امداد استان یزد افزود: پالایش مددجویی و زماندار کردن حمایت‌ها نتیجه تحلیل عملکرد گذشته این نهاد است.
نصیری بیان کرد: زیرپوشش قرار گرفتن طولانی خانواده‌ها هنر نیست بلکه هنر این است که در کوتاه‌ترین زمان خانواده را کمک کنیم تا توانمند شود و روی پای خودش بایستد.
وی همچنین با اشاره به اینکه نخستین گام در ایجاد تحول تغییر نگرش‌ها، افکار و اندیشه‌هاست، افزود: مددکاران پذیرش، می‌توانند بهترین نقش را در تصمیم‌سازی داشته باشند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در این دوره آموزشی با تبیین اهداف و سیاست‌های کلی برنامه پنجم توسعه و تشریح رویکردهای جدید این نهاد در دهه چهارم انقلاب گفت: در رویکرد جدید، ایفای نقش مددکار اجتماعی یعنی ارتباط موثر مددکار و مددجو.
مهدی حجازی مهریز خاطرنشان کرد: همچنین ارائه حمایت‌ها به صورت مقطعی و اثربخش مورد نظر است و تاکید فراوانی بر ترویج فرهنگ روحیه کار و تلاش بین خانواده‌ها و توجه به آموزه‌ها و تعالیم اسلامی در توانمندسازی مددجویان مدنظر قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: در طرح پالایش مددجویی، قطع پرونده مددجویی نداریم بلکه تبدیل وضعیت مددجویی را خواهیم داشت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول