اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری اردوی دختران کانون فرهنگی ولایت مشهد

خبرگزاری فارس: کانون فرهنگی تربیتی ولایت اقدام به برگزاری اردوی تفریحی و تربیتی برای 80 نفر از دختران تحت پوشش کمیته امداد مشهد کرد.

برگزاری اردوی دختران کانون فرهنگی ولایت مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) رئیس کمیته امداد منطقه یک مشهد، با بیان این مطلب اظهار داشت: 80 نفر از دختران برگزیده کانون فرهنگی تربیتی ولایت در اردوی یک روزه مجتمع فرهنگی تربیتی شهید بهشتی گلمکان حضور یافتند.
محمد رضا قدردان در ادامه بیان داشت: دختران برگزیده از رشته‌های مختلف فعالیت‌های کانون در این اردوی یک روزه حضور یافتند و از برنامه‌های این اردوگاه بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این اردو فرهنگی تربیتی گفت: افزایش و ارتقاء روحیه دانش آموزان و ایجاد نشاط و آماده برای ورود به سال تحصیلی جدید از مهمترین اهداف ما در برگزاری این اردو یک روزه بوده است.
رئیس کمیته امداد منطقه مشهد خاطرنشان کرد: در جریان این اردو، برنامه‌های فرهنگی و تربیتی متنوعی برگزار شد که حضور اساتید برجسته و سخنرانی در حوزه جنگ نرم و راه کارهای مقابله با آن از مهمترین بخش برنامه‌های یاد شده بود.
وی در پایان گفت: در مراسم اختتامیه این اردو، از دختران شرکت‌کننده، با اهدای جوایزی به قید قرعه تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول