اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

دبیر شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو خبر داد؛

اجرای تئاتر به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو تئاتر و نمایشگاه عکس برگزار می‌شود.

اجرای تئاتر به مناسبت هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس؛ هادی زند در نشست خبری که امروز درباره هفته دفاع مقدس و برنامه‌های شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو در این هفته برگزار شد اظهار داشت: امروزه از تمامی نقاط جهان از سطح مترو برای فرهنگ‌سازی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: دو شاخصه مهم مترو باعث می‌شود امروزه این مجموعه حمل و نقل شهری و غیرشهری مورد استقبال دستگاه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه 72 ایستگاه مترو در شهر تهران وجود دارد افزود: روزانه 2 میلیون نفر با مترو مسافرت می‌کنند لذا همین موضوع ما را ترغیب می‌کند که کار فرهنگی را در مترو گسترش دهد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو بیان داشت: کار فرهنگی نیاز به یک عقبه کارشناسی دارد.

وی افزود: تقویت و تحکیم مبانی خانواده، اخلاق شهروندی و ترویج فرهنگ پایداری و ایثار سرفصل برنامه‌های محوری شورای فرهنگی مترو قرار گرفته است.

زند بیان داشت: فعالیت‌های متنوع فرهنگی در مترو و در بعضی از ایستگاه‌ها برگزار می‌شود و تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: پس از این مهندسین فرهنگی در کنار مهندسین ساخت قرار می‌گیرند تا کارهای فرهنگی در ایستگاه‌های مترو گسترش یابد.

زند با بیان اینکه برنامه‌هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مترو برگزار می‌شود یادآورد شد: برای نخستین بار اجرای تئاتر‌ها با موضوعات دفاع مقدس  و نمایشگاه عکس تهران در جنگ در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود.

زند با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی مسافران مترو در هفته دفاع مقدس تشکیل خواهد شد افزود: بسته‌های فرهنگی در این هفته در ایستگاه‌های مترو توزیع می‌شود.

دبیر شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو با توجه به اینکه ایستگاه ولیعصر در مرکز شهر قرار دارد گفت: با توجه به شاخصه‌های ایستگاه مترو ولیعصر این ایستگاه به محل دائمی نمایشگاه‌های مترو و فرهنگی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس به عنوان باغ کتاب در ایستگاه‌های مترو برگزار می‌شود و کتاب‌ با 50 درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

زند با بیان اینکه کار فرهنگی باید در دست کارشناسان باشد نه دلالان گفت: از همشهریان و دستگاه‌های فرهنگی که طرح و ایده‌ای برای گسترش مسائل فرهنگی در مترو دارند استقبال می‌کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول