اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

مراسم تقدیر از اعضای ستاد عالی کانون‌های مساجد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم تقدیر از اعضای ستاد عالی کانون‌های مساجد برگزار شد.

مراسم تقدیر از اعضای ستاد عالی کانون‌های مساجد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مراسم تقدیر از کارکنان برگزیده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران برگزیده در شاخص‌های عمومی و اختصاص معرفی شدند.
 در این مراسم از حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد در بخش ارزشیابی اختصاصی به عنوان مدیر نمونه تقدیر به عمل آمد.
سید محمد حسینی،‌ در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مراکز قرآنی و دیگر دستگاه‌های فرهنگی گفت: خوشبختانه همگان دلسوزانه با جان و دل پای کار هستند و برای رشد و تعالی فرهنگ و هنر کشور تلاش می‌کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: ادعا می‌کنیم بیشترین کار با سرعت و حجم و کیفیت بالا بیش از گذشته در این دوره در وزارت فرهنگ و ارشاد انجام شده و برای رسیدن به مطلوب‌ها نیز در تلاش و کوشش مضاعف هستیم.
در ادامه از حجت اسلام احمد پهلوانی مسئولان دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان و سید هاشم خضری کارشناس اداره کل نظارت بازرسی و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌هاهی مساجد و نیز دیگر کارمندان نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شد.
بنابراین گزارش، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در دولت نهم و دهم با رشد میانگین سالانه 20 درصد تاکنون نزدیک به 12 هزار باب در مساجد کشور راه‌اندازی کرده است.
انتهای پیام/ک
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول