اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در تذکری آئین‌نامه‌ای مطرح شد؛

رسایی: رسانه‌ها حق دارند طرح نظارت ‌را پیگیری کنند/ باهنر: تذکرتان به‌جا بود

خبرگزاری فارس: نماینده تهران در مجلس ضمن انتقاد به اظهارات باهنر که نسبت به اخبار برخی رسانه‌ها درباره طرح نظارت مجلس بر نمایندگان انتقاد کرده بود، گفت: هم‌اکنون 89 نفر از نمایندگان در رأی‌گیری‌های انجام شده برای طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان شرکت نکردند و رسانه‌ها حق دارند موضوع بررسی جزئیات این طرح را پیگیری کنند.

رسایی: رسانه‌ها حق دارند طرح نظارت ‌را پیگیری کنند/ باهنر: تذکرتان به‌جا بود
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) طی تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به عدم شرکت تعداد زیادی از نمایندگان در رأی‌گیری‌های که در صحن علنی به خصوص در جریان بررسی طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان می‌شود، انتقاد کرد.

وی گفت: در آخرین رأی‌گیری انجام شده، 89 نفر از نمایندگان در رأی‌گیری شرکت نکردند، در حالی که طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان مهمترین طرح مجلس است.

رسایی خطاب به باهنر نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را برعهده داشت، گفت: شما که به برخی از رسانه‌ها انتقاد می‌کنید، رسانه‌ها حق دارند که این موضوع را پیگیری کنندو در آخرین رأی‌گیری انجام شده 89 نماینده مجلس در رأی‌گیری شرکت نکردند.

وی در خاتمه گفت: خواهش می‌کنم که تأکید کنید تا نمایندگان در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند.

در ادامه محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس در پاسخ به این تذکر حمید رسایی، گفت: تذکر آقای رسایی به جا بود و در هر صورت نمایندگان باید در رأی‌گیری‌ها شرکت کنند.

در ادامه این جلسه نادر قاضی‌پور نماینده امور در مجلس طی تذکری آئین‌نامه‌ای نسبت به بیان تذکرات مازاد در صحن علنی و در جریان بررسی طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان انتقاد کرد و گفت: از صبح تاکنون حتی یک ماده هم تصویب نشده است.

وی تصریح کرد: از هیئت رئیسه می‌خواهم که تذکرات مازاد را قطع کند و مواد طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان به رأی وکلای ملت بگذارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول