اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

در دانشگاه امام صادق(ع) تشریح شد؛

روایت سردار خراسانی از دستاوردهای ده ساله بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: سردار خراسانی ساخت و مرمت بش از 50 هزار مدرسه، خدمت رسانی بیش از 6هزار و 700 تیم پزشکی به ساکنان مناطق محروم و اجرای 6هزار و 200 پروژه عمرانی توسط هزار و 900 گروه جهادی را از مهمترین دستاوردهای اردوهای جهادی دانست.

روایت سردار خراسانی از دستاوردهای ده ساله بسیج سازندگی
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار مجید خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مراسم رونمایی از سند چشم انداز حرکت های جهادی در دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: ‌یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی بود.

وی افزود: فرهنگ جهادی در آغاز انقلاب اسلامی در جهاد سازندگی متبلور شد و اقدامات بسیار چشمگیری در دوران فعالیت این مجموعه نهاد انقلابی صورت گرفت. اما در دوره‌ای به دلیل کارشناسی‌ها و تدابیر غلط این مجموعه با وزارت کشاورزی ادغام شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سال 79 با تدبیری حکیمانه بسیج سازندگی را جایگزین جهاد سازندگی فرمودند و اینک بعد از 10 سال شاهد فراگیری این مجموعه در مجامع مختلف با حرکت‌های جهادی مردمی در کشور هستیم.

سردار خراسانی ادامه داد: در آغاز حرکت های جهادی اردوهای هجرت با 30 گروه آغاز شد و امروز پس از 5 سال حرکت در این مسیر و حمایت‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های دوستان هزار و 909 گروه در سال جاری در مناطق محروم خدمت کردند.

وی تصریح کرد: در همایش 3 روزه ای که با حضور 313 نیروی جهادی در بشاگرد برگزار شد، با تدبیر سردار نقدی و مجموعه سپاه، دو تصمیم اساسی "تأسیس مرکز مطالعات راهبردی و هدایت حرکت های جهادی و تدوین سند  چشم‌انداز افق 1404" به منظور هدایت و ترسیم آینده حرکت های جهادی اتخاذ شد.

به گفته رئیس سازندگی بسیج کشور در ادامه تثبیت و هدایت حرکت‌های جهادی تا پایان سال جاری نقشه جامع حرکت های جهادی به منظور طراحی برنامه های چند ساله تدوین و نهایی خواهد شد.

سردار خراسانی همچنین گفت: محصول حرکت ده ساله جهادگران در اردوهای هجرت ساخت و مرمت بش از 50 هزار مدرسه در مناطق کم برخوردار، خدمت رسانی بیش از 6هزار و 700 تیم پزشکی به ساکنان مناطق محروم و اجرای 6هزار و 200 پروژه عمرانی توسط هزار و 900 گروه جهادی بوده است.

وی در پایان تأکید کرد: آرزو و خط مشی سازمان بسیج سازندگی و گرو‌ه های جهادی رضایتمندی حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری است که همواره راهنما و پشتیبان حرکت‌های جهادی بوده‌اند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول