اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

بزرگواری در نطق میان دستور:

دولت به خوبی از پتانسیل بیداری اسلامی استفاده نکرده است

خبرگزاری فارس: یک نماینده مجلس گفت: جای تاسف دارد که دولت و دستگاه دیپلماسی ما با این همه هزینه‌ای که در مورد لبنان و فلسطین انجام داده‌ایم به خوبی نتوانسته‌اند از پتانسیل بیداری اسلامی استفاده کنند.

دولت به خوبی از پتانسیل بیداری اسلامی استفاده نکرده است
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید‌علی‌محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز فریاد بنیانگذار کبیر انقلاب تأثیر خود را گذاشته و خواسته آن معمار کبیر تحقق یافته است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز برای نهایی شدن بیداری اسلامی فرموده‌اند که این بیداری اسلامی باید به گفتمان روز تبدیل شود و ایشان خود شخصا مانند خورشیدی فروزان در مباحث مربوط به بیداری اسلامی حضور پیدا می‌کنند و با ارائه طریق راهکارهای مربوطه را به علمای اسلام و علمای جهان ارائه می‌دهند.

نماینده مردم کهگیلویه ادامه داد: مراجع عظام تقلید در دیدار با فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی همان خط مشی رهبری را دنبال کردند و همه آحاد ملت و ارکان نظام اسلامی را به بیداری و هشیاری در خصوص موضوعات بیداری اسلامی دعوت کردند.

بزرگواری با بیان اینکه بنده عضوی از فراکسیون بیداری اسلامی هستم، گفت: بنده با تمام وجود از مقام معظم رهبری و مراجع تقلید تشکر می‌کنم.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت:‌ گرچه لایحه خدمات ایثاگران در مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص به فراموشی سپرده شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم نمی‌تواند حق و حقوق بسیجیان را بدهد اما باز هم بسیجیان و ایثارگران هستید که باید در وسط میدان بیداری اسلامی نقش‌آفرینی کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز جوانان انقلابی مصر، یمن، تونس، لیبی و سایر کشورهای اسلامی نیاز به تجربیات ارزشمند جوانان انقلابی ما دارند.

بزرگواری گفت: تاکنون هیئت رئیسه و کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص بیداری کشورهای اسلامی نقش خوبی ایفا نکرده و بنده امیدوارم که این افراد بیدار شوند و به نقش خود عمل کنند.

وی اظهار داشت: ما به تبعیت از مقام معظم رهبری موظفیم که واقعیت‌ها را بگوییم و سیاه‌نمایی هم نکنیم؛ ما به این دلیل که دولت نهم و دهم باعث شده است که ایران هسته‌ای شود و همچنین در استان‌های محروم پروژه‌های عظیم را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داده‌ و گفتمان امام و انقلاب و عدالت‌ محوری را توسعه داد و همچنین اقدامات مؤثری در زمینه سهمیه‌بندی بنزین و هدفمندی یارانه‌ها داشت تشکر می‌کنیم.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: در شرایطی که اردوغان با هدایت آمریکا و صهیونیست ماموریت یافته تا انقلاب‌های اسلامی منطقه را مصادره کند، رئیس جمهور ما که بعد از سید‌حسن نصرالله بهترین محبوبیت را در بین مردم منطقه دارد، به خوبی از این فرصت استفاده نمی‌کند و بیشترین توجه سیاسی خود را به چند نفر آدم مفلوک و منحرف معطوف می‌کند.

این نماینده مجلس گفت: جای تاسف دارد که دولت و دستگاه دیپلماسی ما با این همه هزینه‌ای که در مورد لبنان و فلسطین انجام داده‌ایم، به خوبی نتوانسته‌اند از پتانسیل بیداری اسلامی استفاده کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول