اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دهقانی در نطق میان دستور:

دولت حامیان اختلاس‌گران در دستگاه‌های اجرایی را معرفی و مجازات کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: ‌شفاف سازی و معرفی و مجازات اختلاس‌گران و حامیانشان در دستگاه‌های اجرایی نقطه قوتی در دولت دهم خواهد بود.

دولت حامیان اختلاس‌گران در دستگاه‌های اجرایی را معرفی و مجازات کند
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدقیوم دهقانی نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) طی نطق میان دستور در صحن علنی مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رونق اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم، ضرورت رسیدن به اهداف چشم انداز 20 ساله و مقابله با اهداف خصمانه نظام سلطه علیه ملت ایران گفت: آیا در سال جهاد اقتصادی هدیه مردم حیف و میل 3 هزار میلیارد تومانی بیت‌المال است؟

وی افزود: نباید فراموش کنیم که دولت ما و دولتمردان لطف الهی و عنایت مردم به نظام است لذا هر گونه غفلت در این مورد ما را به غرور کاذب و پوچ مبتلا می‌کند که ضرر ناشی از آن متوجه مردم و نظام خواهد بود بنابراین نباید اجازه دهیم برخی با حرکات جاه‌طلبانه خویش به کشور آسیب رساندند.

این نماینده مجلس با طرح این پرسش که چه وقت زمان برخورد نمایندگان مجلس با متخلفین و مفسدان اقتصادی فرا می‌رسد، ادامه داد: روحیه خستگی‌ناپذیری دولت احمدی‌نژاد برای کار و تلاش و فراهم کردن زیر ساخت‌ها توسعه‌ای قابل تقدیر است اما ضعف نظارتی برخی دستگاه‌ها و یا عدم اجرایی شدن گزارش نظارت‌ها سبب شده که نه تنها شعار این دولت در معرفی مفسدین اقتصادی عملی نشود بلکه در برخی مواقع شاهد تقویت مفسدان اقتصادی جدیدی باشیم.

وی با بیان اینکه آیا گفتن همین جمله که اختلاس‌گران را پیدا کرده و مجازات می‌کنیم، کفایت می‌کند؟ گفت: آیا سکوت در این مورد، خیانت به مردم و نظام نیست؟ لذا شفاف سازی و معرفی و مجازات آنها و حامیانشان در دستگاه‌های اجرایی نقطه قوتی در دولت دهم خواهد بود.

نماینده مردم ایرانشهر با بیان اینکه اگر دیروز موضوع شهرام جزایری و امثال او به جایی می‌رسید، امروز شاهد تکرار آنها نبودیم، تصریح کرد: اگر موضوع اخیر به نتیجه نرسد، نوعی به اعتمادی در مردم ایجاد خواهد شد که بسیار خطرناک است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول