اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره زندان نیشابور خبر داد:

برخورداری زندانیان نیشابور از تسهیلات وام اشتغال‌زایی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان نیشابور گفت: مددجویان زندان نیشابور برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به مرکز مراقبت بعد خروج این اداره معرفی شدند.

برخورداری زندانیان نیشابور از تسهیلات وام اشتغال‌زایی
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، محمدرضا رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنترل رفتار مددجویان در مراحل اولیه آزادی و نیز ارایه تسهیلات به مددجویان، آن‌ها را در دستیابی به زندگی سالم فردی و اجتماعی یاری می‌کند.
رئیس زندان نیشابور افزود: معرفی زندانیان آزاد شده به مرکز مراقبت پس از خروج استان و اعطای وام به آنان برای ایجاد اشتغال و کمک به ارتقای سطح اقتصادی خانواده آن‌ها خواهد بود.
وی بیان کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون تعداد 28 نفر از زندانیان آزاد شده به مرکز مراقبت بعد از خروج استان برای برخورداری از تسهیلات وام اشتغال‌زایی معرفی شدند.
وی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های حرفه‌آموزی در رشته‌های مختلف در زندان، یکی از مواردی است که به‌منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان، پس از آزادی انجام می‌شود.  
رئیس زندان نیشابور همچنین گفت: انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان500 خانواده بی‌بضاعت معرفی شده از سوی مددکاری زندان نیشابور را مورد حمایت قرار دادند.
رجبی افزود: این سبد کالایی به مناسبت‌های هفته قوه قضائیه و ماه مبارک رمضان بین خانواده زندانیان توزیع شده که شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند و حبوبات است.
وی گفت: مددکاری زندان پس از شناخت خانواده‌های نیازمند زندانی و معرفی به انجمن حمایت زندانیان نسبت به رسیدگی و پشتیبانی از خانواده‌های نیازمند زندانیان اقدام به توزیع این سبد غذایی کرده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول