اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سیستان‌وبلوچستان اعلام شد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌های متنوعی به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس حول محور‌های فرهنگی و نظامی در استان برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سیستان‌وبلوچستان اعلام شد
حبیب لکزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: صبح نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه با اقتدار پیاده و موتوری نیروهای مسلح استان با مدیریت سپاه استان و نواحی برگزار می‌شود.
وی افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس که روز شهدا با شعار مظهر قدرت ایران، شهدا هستند 14 نمایشگاه دفاع مقدس در سطح استان افتتاح می‌شود.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم خداجوی این استان به منظور شرکت در نماز جمعه ادامه داد: در دومین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز نماز و جهاد و با شعار "نماز جمعه سنگر است" برنامه های مختلفی از جمله برپایی ایستگاه صلواتی در مکان‌های نماز، پیاده روی و کوهپیمایی خانوادگی، شرکت سازمان یافته نیروهای نظامی و انتظامی در نماز جمعه‌های سراسر استان و برگزاری دعای ندبه را خواهیم داشت.
لکزایی با بیان اینکه سومین روز از هفته دفاع مقدس روز بصیرت در دفاع مقدس است، گفت: در این روز نیز که مقارن شده با شهادت رئیس مذهب تشییع حضرت امام صادق (ع)،  برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع)، برگزاری یادواره شهدا، تکریم چهره‌های موفق محله، گردهمایی بسیج پیشکسوتان و رزمندگان و همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مربیان صالحین را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: در چهارمین روز از این هفته با نام سربازی و حماسه دفاع مقدس، صبحگاه بسیج دانش‌آموزی و به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس استان، محافل انس با قرآن کریم، مراسم تجلیل از سربازان نمونه، آموزش خود امدادی و دگر امدادی و اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران برگزار می‌شود.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیان کرد: در روز جهاد و پنجمین روز از دفاع مقدس، نشست‌های سیاسی با عنوان نقش خواهران در مقابله با جنگ نرم، برگزاری کلاس‌های آموزش نظامی، تشکیل و راه‌اندازی انجمن صالحین و همایش سرگروه‌های شجره طیبه صالحین ویژه برادران برگزار می‌شود.
لکزایی خاطرنشان کرد: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس و روز ولایت فقیه و دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از جمله اختتامیه طرح‌های بسیج عالم و مدرسه، شب شعر در سالن فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، دوره‌های مختلف تخصصی مهارتی تربیت و آموزش و گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان برگزار می‌شود.
وی گفت: در روز خانواده و دفاع مقدس و آخرین روز از هفته دفاع مقدس، جشنواره سراسری شعر بسیج در زاهدان، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، جلسه مجمع نخبگان سیاسی و فرهنگی، افتتاح پایگاه در روستای ایرندگان و برنامه‌های مختلف دیگری برگزار می‌شود.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور وحدت امت اسلامی برای دفاع و پیروزی است و سه عامل اسلام، مردم و رهبری دلیل پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود.
لکزایی یادآور شد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی در زمینه‌های مختلف برای ایران اسلامی داشته که یکی از دستاوردهای منطقه‌ای، بیداری اسلامی است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول