اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مدیرکل اجتماعی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران:

برچسب‌های سرویس مدارس برروی خودروها نصب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اجتماعی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: برچسب‌های ویژه مدارس برروی چهار طرف خودروها نصب شده است.

برچسب‌های سرویس مدارس برروی خودروها نصب شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس حسن آقایی در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر اظهار داشت: 14 هزار و 300 دستگاه تاکسی و یکصد دستگاه مینی‌بوس در اختیار سرویس مدارس شهر تهران است.

وی ادامه داد: شهرداری، آموزش و پرورش و راهنمایی و رانندگی دنبال این هستند که برای رانندگان آموزش‌های لازم ارائه شود.

وی با بیان اینکه تودوزی ماشین‌ها باید تمیز باشد، یادآور شد: برچسب‌های سرویس‌های مدارس بر روی 4 طرف ماشین‌ها وصل شده است.

آقایی درباره تأیید نرخ کرایه سرویس مدارس بیان داشت: در شورای شهر تهران نرخ کرایه سرویس مدارس تصویب شد و به فرمانداری ارسال شده است. فرمانداری  15 روز مهلت، برای تصمیم‌گیری دارد.

12 هزار خودروی سرویس مدارس در مناطق یک تا هشت و 12 وجود دارد 

در ادامه این مراسم نماینده آموزش و پرورش شهر تهران افزود: از مسئولین تقاضا دارم نسبت به ساماندهی خودروهای سرویس مدارس برای معلولان و دانش‌آموزان استثنایی اقدام کنند.

وی ادامه داد: در بازگشایی مدارس احساس می‌شود باید یک نظارتی برای تردد موتورسیکلت‌‌سواران شود.

نماینده آموزش و پرورش شهر تهران یادآور شد: 12 هزار خودروی سرویس مدارس در مناطق 1 تا 18 و 12 هستند لذا نیاز است پلیس راهنمایی و رانندگی در این مناطق فعال‌تر عمل کند.

استقرار 130 دستگاه آمبولانس در شهر تهران

نماینده اورژانس شهر تهران در ادامه این جلسه با بیان اینکه 110 دستگاه اورژانس همزمان با بازگشایی مدارس در شهر تهران مستقر هستند، افزود: در جهت ارائه خدمات بهتر دستگاه‌های اورژانس مستقر در شهر 20 درصد افزایش یافت و به 120 دستگاه رسید.

وی با اشاره به اینکه آمادگی لازم را داریم بیان داشت: موتورسیکلت‌های اورژانس در شهر تهران فعال می‌شوند و در صورت نیاز نیز آموزش‌های لازم به مخاطبان ارائه می‌شود. 

آموزش‌های رانندگان سرویس مدارس برگزار شده است

در ادامه این مراسم سرهنگ بذرافشان معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: با بازگشایی مدارس از تمامی نیروها و امکانات استفاده می‌کنیم و آمادگی صد در صد داریم.

وی ادامه داد: هماهنگی لازم در زمینه سرویس‌های مدارس انجام شده است و آموزش رانندگان سرویس مدارس را شروع کرده‌ایم.

سرهنگ بذرافشان افزود: کتاب و جزوات ویژه آموزش رانندگان سرویس مدارک تهیه شده و در اختیارشان قرار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: رانندگان سرویس مدارس می‌توانند به جامعه و بهبود وضعیت رانندگی در شهر تهران کمک کنند.

وی به وضعیت تردد موتورسیکلت‌ها در شهر تهران اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد نحوه رانندگی راکبان موتورسیکلت‌ها در شهر تهران هستیم و موتورسیکلت‌ها یکی از مشکلات اساسی شهر تهران هستند که 99 درصد از تصادفات منجر به فوت راکبان موتورسیکلت می‌شود.

وی بیان داشت: قطعا در تهران افزایش حجم ترافیک با بازگشایی مدارس خواهیم داشت و مردم باید کمک کنند تا ترافیک کاهش پیدا کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول