اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای یزد خبر داد:

اجرای 9 پروژه تحقیقاتی در آبفای استان یزد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان یزد از اجرای 9 پروژه تحقیقاتی را با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال در این شرکت خبر داد.

اجرای 9 پروژه تحقیقاتی در آبفای استان یزد
محمدمهدی ثابتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: از 9 پروژه تحقیقاتی در دست اجرا در شرکت آبفای استان یزد، شش پروژه از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای اجرا به این شرکت ابلاغ شده و بقیه نیز پروژه‌های اجرایی توسط این شرکت هستند.
وی افزود: در سال جاری پروژه‌های بررسی عملکرد صافی افقی درشت دانه و اولترا فیلتراسیون در ارتقای کیفیت پساب تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یزد، مدل‌سازی عددی (کامپیوتری)، یخ‌زدگی کنتور و بررسی و تجزیه و تحلیل اتفاقات و اثربخشی پروژه‌های اصلاح و بازسازی شبکه از جمله پروژه‌هایی است که با توجه به ضرورت نیاز توسط این شرکت در حال انجام است.
ثابتیان با اشاره به اینکه در سال گذشته شش پروژه تحقیقاتی در این شرکت انجام شده است، بیان کرد: پروژه‌هایی از جمله تهیه و تدوین معیارهای ارزیابی تولیدکنندگان شیر فلکه دروازه‌ای و پروانه‌ای، بررسی و مقایسه و ارزیابی فنی اقتصادی انواع دریچه‌های مهنول فلزی و غیر فلزی نیز از جمله پروژه‌هایی است که توسط شرکت مهندسی آبفای کشور ابلاغ شده و در حال اجراست.
وی همچنین تعیین معیارهای آزمایشگاه مرجع کالاهای صنعت (شیرهای دروازه‌ای و پروانه‌ای و صنعتی)، ارزیابی جامع و آسیب‌شناسی تامین شیرآلات صنعتی، اجرای کدینگ ملی کالاهای صنعت آب و فاضلاب،بررسی و امکان‌سنجی کاربرد لیزر در گندزدایی و شناسایی آلاینده‌های آب را از دیگر پروژه‌های ابلاغ شده توسط شرکت مهندسی و در حال فراخوان عنوان کرد.
وی یادآو شد: پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد نیز با موضوعات ارزیابی زمینه‌های استقرار مدیریت دانش در شرکت آبفای یزد، بررسی پتانسیل خورندگی یا رسوب‌گذاری در شبکه توزیع آب آشامیدنی شهر یزد، حذف برخی یون‌های فلزات سنگین از نمونه‌های آبی آلوده با استفاده از پسماند صنایع تولید روغن زیتون » « ارزیابی اثربخشی آموزش‌های تخصصی با استفاده از مدلTOTADO » با حمایت مالی شرکت در حال اجراست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول