اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

1738 اثر به جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی رسید

خبرگزاری فارس: مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 738 اثر به دبیرخانه جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی رسیده است و داوری بر روی این آثار در حال انجام است.

1738 اثر به جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی رسید
فریدون سیدمصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فراخوان این جشنواره از سوی مرکز کانون پرورش فکری استان آذربایجان غربی اعلام شده و همزمان با اعلام فراخوان جشنواره، وزارت آموزش و پرورش نیز در توزیع فراخوان در میان دانش‌آموزان مشارکت داشت و اقدامات اولیه برای ارسال آثار از سوی دانش‌آموزان را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با دهه کرامت در ارومیه برگزار می‌شود،‌ تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی نخستین جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی در ایران و جهان را در دو بخش عکاسی و نقاشی برای گروه‌های سنی ۹ تا ۱۷ سال و بخش بزرگسالان مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کل کشور برگزار می‌کند.
این مسئول با اشاره به بخش های این جشنواره،‌ افزود: در واقع قسمتی از هشت‌گانه بخش کودک و نوجوان جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که با مسئولیت کانون و به همت مراکز استانی برگزار می‌شود.
مصطفوی از تشکیل ستاد جشنواره رضوی نام‌ها و نشانه‌ها در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: تشکیل دبیرخانه این جشنواره، برگزاری جلسات هماهنگی با اعضای ستاد استانی، شرکت در جلسات هماهنگی جشنواره رضوی خراسان، تهیه شیوه‌نامه برای جشنواره نام‌ها و نشانه‌های رضوی، چاپ فراخوان و پوستر و ارسال به کل کشور، تشکیل جلسه با مسئولیت ادارات مرتبط و تهیه احادیث رضوی به شکل بنر از اقدامات انجام گرفته در استان آذربایجان غربی برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره نام‌ها و نشانه‌های شعر رضوی است.
این مسئول اعلام کرد: داوری بر روی این آثار فردا با حضور شش نفر از داوران ملی در ارومیه انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول