اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

به همت باشگاه خبری توانا؛

میزگرد «بررسی راهبردهای دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم» برگزار شد

خبرگزاری فارس: میزگرد «بررسی راهبردهای دفاع مقدس در جنگ نرم» امروز با حضور سردار حسین یکتا، سهیل کریمی، وحید یامین‌پور و سعید محمدی برگزار شد.

میزگرد «بررسی راهبردهای دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم» برگزار شد
به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، میزگرد «بررسی راهبردهای دفاع مقدس در جنگ نرم» عصر روز با حضور فعالان عرصه دفاع مقدس و جبهه فرهنگی انقلاب با حضور سردار حسین یکتا رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سهیل کریمی مستند ساز و سخنگوی حزب‌الله سایبر، وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و سعید محمدی کارشناس مسائل فرهنگی و دفاع مقدس برگزار شد.

حسین یکتا با بیان اینکه نخستین ویژگی افسران جنگ نرم و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب، «اعزام» از اندیشه‌ها و رفتارهای رخوت‌انگیز و رکودآور به زندگی به سبک انقلاب اسلامی و جهاد فرهنگی است، هوشیاری، دشمن‌شناسی، ولایت پذیری، حفظ جبهه خودی و ارتباط گسترده و مؤثر با همفکران در جبهه فرهنگی انقلاب را از دیگر ویژگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس خواند که باید در افسران جنگ نرم نیز دیده شود.

این جانباز دوران دفاع مقدس با روشن خواندن افق حرکت نیروهای جوان انقلابی و تأکید بر موفقیت‌های آینده جنبش‌ جوانان انقلابی گفت: آفند بزرگ جمهوری اسلامی در جبهه فرهنگی دشمن نزدیک است و به زودی ضربات سهمگینی از فعالیت جبهه نیروهای انقلاب به دشمن وارد خواهد آمد.

وحید یامین‌پور نیز در ادامه باور داشتن جنگ و تداوم عرصه جهاد، توجه به بالا رفتن سقف آرمانی انسان انقلاب اسلامی بعد از دوران دفاع مقدس، ارائه الگوهای عملی از دفاع مقدس برای مقابله با جنگ نرم و معرفی قهرمانان جنگ نرم شهدا و جانبازان این عرصه را جمله مهمترین ملزومات حرکت در جبهه فرهنگی انقلاب و مبارزه در عرصه جنگ نرم عنوان کرد.

وی در ادامه در راستای تحقق اهداف مقابله با جنگ نرم، حمایت از فضای فرهنگی و تبلیغاتی توسط رسانه ملی را یکی از مهمترین شیوه‌های موفقیت در مقابله با جنگ نرم دشمن بیان کرد.

سهیل کریمی از مستندسازان و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب با اشاره به تأثیرگذاری زبان هنر در بیان ارزش‌های انقلاب گفت: در مقطعی از جنگ، هنرهایی مانند نقاشی و سرود در دفاع مقدس متبلور شده بود؛ در جنگ امروز یکی از مهمترین روش‌ها برای مقابله با جنگ نرم، ورود به عرصه هنر در راستای تحریک شور انقلابی و وارد شدن به عملیات‌های جدید فرهنگی است.

وی زبان هنر را یکی از رساترین و کارآمدترین ابزارها در خدمت بیان ارزشهای دفاع مقدس و تبیین اهداف نظام اسلامی در جنگ نرم عنوان کرد و بر نقش پشتیبانی و حمایت دستگاه‌ها و نهادهای دولتی از حرکت‌های خودجوش جوانان انقلابی در دست‌یابی به افق روشن، موفقیت‌های آینده و حفظ روحیه جهادی و انقلابی تأکید کرد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول