اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

شهرزاد در گفت‌وگو با فارس:

از موضع لاریجانی درباره جبهه پایداری متعجبم/اصولگرایان به وحدت پایبند باشند

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سخنان علی لاریجانی درباره جبهه پایداری، از همه اصولگرایان خواست که با پرهیز از تفرقه‌افکنی، به وحدت پایبند باشند.

از موضع لاریجانی درباره جبهه پایداری متعجبم/اصولگرایان به وحدت پایبند باشند
محمد کریم شهرزاد عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره سخنان رئیس مجلس پیرامون جبهه پایداری اظهار داشت: مواضع و اهداف و استراتژی‌های جبهه پایداری در جریان تأسیس این جبهه و بیانیه‌هایی که صادر کرده مشخص است و بعید می‌دانم آقای لاریجانی که رئیس قوه مجریه و رئیس فراکسیون اصولگرایان است از آنها بی‌اطلاع باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در جریان تأسیس و بعد از تأسیس جبهه پایداری، مواضع ناصوابی از طرف برخی دوستان اتخاذ شد که موجب تعجب است.

شهرزاد افزود: اگر تشکل‌های خارج از اصولگرایی چنین موضع می‌گرفتند دور از انتظار نبود اما متعجبم که چرا بعضی تشکل‌های اصولگرا که باید پرچمدار وحدت باشند اینگونه مواضع متناقض اتخاذ می‌کنند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه این جبهه از وحدت اصولگرایان حمایت می‌کند، ادامه داد: ما در کلان به فرآیندی عمل می‌کنیم که منتهی به وحدت شود اما در این شرایط به مصلحت نیست شخصیتی چون آقای لاریجانی چنین مطالبی را مطرح کنند که موجب تفرقه می‌شود.

محمد کریم شهرزاد با اشاره به این موضوع که عقبه جبهه پایداری، اقشار مختلف مردم هستند، افزود: هدف از تأسیس جبهه پایداری حفظ گفتمان انقلاب اسلامی و عملیاتی کردن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با حمایت شخصیت‌هایی چون علامه مصباح یزدی و آیت‌الله خوشوقت است و از ترکیب شخصیت‌هایی با سوابق روشن و شفاف در انقلاب اسلامی بوجود آمده است.

وی درباره موضع‌گیری‌های رئیس قوه مجریه درباره جبهه پایداری نیز گفت: چون مسائلی نظیر حضور یا عدم حضور نماینده آقای لاریجانی در 8+7 مورد نقر جبهه پایداری است، ایشان هم چنین موضعی گرفته است.

شهرزاد در پاسخ به این مسئله که آقای لاریجانی گفته آقای جلالی نماینده من نیست و نمایندگی طیفی از نمایندگان اصولگرا را برعهده دارد اظهار داشت: اعلام کنند آقای جلالی نماینده کلام گروه از اصولگرایان است، وانگهی در 8+7 اعلام شده که آقای جلالی نماینده آقای لاریجانی است.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی درباره این گفته علی لاریجانی مبنی بر اینکه "در جبهه پایداری دفاع از دولت قوی است" تصریح کرد: در نظام اسلامی، موضع‌گیری و نقد و دفاع از هر سیستم یا دولتی بر اساس امر به معروف و نهی از منکر و در چارچوب قانون اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و ما نیز بر همین اساس از نکات مثبت دولت دفاع و آن را تقویت می‌کنیم اما در برابر تخلفات و تقصیر و قصورها برخورد کرده و مماشاتی نداریم.

محمد کریم شهرزاد با اشاره به رویه رهبر معظم انقلاب و حضرت امام(ره) در حمایت از همه دولت‌ها، گفت: ما هم باید همین رویه را داشته باشیم چرا که اهداف انقلاب را دنبال می‌کنیم بنابراین از هر دولتی بطور کلی حمایت می‌کنیم، از نقاط مثبت حمایت کرده و برابر نقاط منفی می‌ایستیم.

وی تقسیم جامعه به طرفداران یا مخالفان مطلق دولت را اشتباه دانست و ادامه داد: شخصیت‌های بزرگ کشور در جایگاه قوای سه‌گانه، بر اساس توصیه‌های مکرر رهبر معظم انقلاب باید به چهار وحدت پایبند باشند و زیر مجموعه‌ها را نیز به این امر ترغیب کند بویژه در شرایط فعلی که تحت فشار دشمن و در مقطع حساس بیداری اسلامی هستیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به طرح سؤالی از آقای لاریجانی پرداخت و پرسید: آیا همه مشکلات و مسائل حل شده که همه بسیج شده‌‌اند جبهه پایداری را بکوبند، چه منفعتی از تضعیف جبهه پایداری عاید کشور و ملت می‌شود؟

شهرزاد ادامه داد: سؤالات مردم از ما نمایندگان حول محور گرانی، بیکاری، معطل ماندن طرح نظارت بر نمایندگان، اختلاس بزرگ و اینجور چیزهاست اما برخی با رفتارهای کینه‌توزانه، طوری رفتار می‌‌کنید که انگار همه مشکلات، جبهه پایداری است.

وی افزود: مسئولان باید دست به دست هم بدهند و قوای سه‌گانه باید همکاری کنند تا عاملان اختلاس بزرگ به اشد مجازات برسند تا این مفاسد جمع شود.

شهرزاد با اشاره مجدد به سخنان آقای لاریجانی و انتقاد از آن گفت: جبهه پایداری تشکیل شده از نیروهای انقلاب و مورد حمایت بزرگانی چون علامه مصباح یزدی است و از ابتدای تاسیس بر وحدت اصولگراین و احترام به آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی تاکید داشته و حتی یک جمله از اعضای این جبهه پیدا نمی‌کنید که بوی تفرقه بدهد و وحدت اصولگرایان را زیر سؤال ببرد. این جبهه بر اساس آیه شریفه "ان‌الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا..." شکل گرفته و معنای آن برای اهل حقیقت روشن است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول