اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

معاون نخست وزیر انگلیس:

انگلیس برای حل بحران اقتصادی خود چاره ای جز ریاضت ندارد

خبرگزاری فارس: معاون نخست وزیر انگلیس تاکید کرد اقتصاد این کشور با مشکلات و چالشهای زیادی روبرو است و چاره ای بجز اجرای سیاست های ریاضتی وجود ندارد.

انگلیس برای حل بحران اقتصادی خود چاره ای جز ریاضت ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه فایننشال تایمز، نیک کلج تصریح کرد علی رغم تاثیرات منفی اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی بر رشد اقتصادی انگلیس دولت لندن برای کاهش کسری بودجه و بدهی ها راهی جز ادامه این مسیر نخواهد داشت .
 وی در ادامه ضمن اشاره به بحران مالی و بدهی منطقه یورو افزود بی شک بحران مالی و بدهی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی بر اقتصاد انگلیس خواهد داشت. منطقه یورو یکی از مهمترین بازارهای صادراتی انگلیس است و ادامه این بحران تاثیر منفی زیادی بر صادرات انگلیس خواهد داشت . من فکر می کنم شرایط اقتصادی اروپا بسیار خطرناک و بحرانی است . اقتصاد ما یک اقتصاد آزاد و باز است و کلیه تحولات اقتصاد جهانی بر اقتصاد انگلیس هم تاثیر منفی زیادی خواهد داشت .
بیش از 40 درصد صادرات انگلیس به بازار منطقه یورو است. بهبود شرایط اقتصادی منطقه یورو بی شک به نفع اقتصاد انگلیس خواهد بود . دولت ائتلافی انگلیس زیر فشار زیادی برای افزایش رشد اقتصادی است . دولت لندن قصد دارد کسری بودجه این کشور را تا چهار سال آینده کاهش دهد .
وزیر دارائی انگلیس نیز گفت منطقه یورو باید با قاطعیت کامل به مشکل بدهی یونان بپردازد و برای ضعف نظام بانکی خود چاره اندیشی کند.
جورج اسبورن وزیردارایی انگلیس تاکید کرد منطقه یورو که البته انگلیس را شامل نمی شود نیاز دارد با قاطعیت کامل با مشکل بدهی های یونان برخورد کند.
وی تصریح کرد کشورهای منطقه یورو باید برای ضعف سیستم بانکی شان چاره ای بیندیشند.
انتهای پیام/


این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول