اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالفت مجلس با تشکیل کمیته ویژه بررسی اختلاس نجومی

خبرگزاری فارس: ‌نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه خود با تشکیل کمیسیون ویژه برای بررسی اختلاس 3 هزار میلیاردی مخالفت کرده‌اند.

مخالفت مجلس با تشکیل کمیته ویژه بررسی اختلاس نجومی
خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس کسب اطلاع کرد که در جلسه غیر‌علنی مجلس برای بررسی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی به مدت 4 ساعت برگزار شده بود، درخواست 22 نماینده برای تشکیل کمیسیون ویژه بررسی این موضوع مطرح شد.

در این جلسه پس از طرح پیشنهاد مذکور علی لاریجانی رئیس مجلس گفت که این موضوع می‌تواند در کمیسیون اصل 90 مجلس مورد بررسی قرار گیرد‌ اما احمد توکلی نماینده تهران و رئیس مجلس پژوهش‌ها در دفاع از طرح 22 نماینده تصریح کرد که اگر قرار است کمیسیون ویژه‌ای در مجلس تشکیل شود بیش از هر چیزی لازم است برای چنین موضوع مهمی (اختلاس 3 هزار میلیاردی) تشکیل شود.

رئیس مجلس پیشنهاد توکلی و 22 نماینده مجلس را به رای گذاشت اما این پیشنهاد با مخالفت مجلسی‌ها مواجه شد و رای نیاورد و بر اساس نظر لاریجانی بررسی اختلاس 3 هزار میلیاردی به کمیسیون اصل 90 ارجاع شد و کمیسیون‌های حقوقی و قضایی و اقتصادی نیز قرار است کمیسیون مذکور را در این کار یاری کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول