اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمانشاه؛

فرماندار جدید شهرستان دالاهو معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم معارفه و تودیع فرمانداران جدید و سابق شهرستان دالاهو با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه برگزار شد.

فرماندار جدید شهرستان دالاهو معرفی شد
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، در این مراسم که در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور مسئولان و مدیران برگزار شد، علی هاشمی‌نیا به عنوان فرماندار دالاهو معرفی و از زحمات دو ساله رسول مجد فرماندار سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد‌.
در این جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه خدمت به مردم و جامعه در هر جایگاهی را کاری ارزشمند و باعث مباهات عنوان کرد و گفت: توفیق در امر خدمت‌رسانی شایسته انسان‌هایی است که نهادی پاک و مطهر دارند و ضمیرشان سرشار از تعهد و ارزش‌های انسانی والاست.
جلال منکرسی در ادامه با اشاره به موضوع بیداری اسلامی در منطقه افزود‌: ترویج فرهنگ غرب‌‌، بی بند و باری در جامعه، اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی است و این موضوعات با جدیت در دستور کار غربی‌ها برای اغفال جوانان مسلمان قرار دارد‌.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: بر ما تکلیف است که هوشیار باشیم و خانواده‌ها و جامعه را از این معضلات آگاه سازیم‌.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول