اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اهری‌های مقیم مرکز:

مسئولان از ظرفیت‌های اهری‌های مقیم مرکز استفاده نمی‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اهری‌های مقیم مرکز گفت: نمایندگان دوره‌های مختلف از ظرفیت‌های اهری‌های مقیم مرکز که دارای ظرفیت‌های بالایی هستند، بهره نمیبرند.

مسئولان از ظرفیت‌های اهری‌های مقیم مرکز استفاده نمی‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد دهقان در همایش هم‌اندیشی نخبگان و پیشکسوتان و فعالان اقتصادی فرهنگی و مسئولان شهرستان اهر از آمادگی اهری‌های مقیم مرکز برای رشد و توسعه شهرستان اهر خبر داد.
وی تصریح کرد:  متأسفانه در گذشته با برخی کم توجهی‌ها به مجموعه ارسبارانی‌های مقیم پایتخت موجب دلسردی این عزیزان را فراهم کرده است که امیدواریم با همتی که مسئولان جدید شهرستان به کار بسته‌اند که ارتباط و تعامل بین شهرستان و اهری‌های مقیم مرکز بیشتر شود و این جلسات تداوم یابد قدردانی کرد.
مدیر عامل مجموعه فرهنگی مبتکران همچنین گفت: این انجمن آماده برگزاری جلسات کاربردی، هماهنگی با افراد مختلف و با قابلیت‌های ویژه در پایتخت و شهرستان اهر  است.
وی گفت: انتظار ما این است که این جلسه یک حرکت سمبلیک و مقطعی نباشد و این جلسات برای هماهنگی بیشتر تداوم یابد تا کمک فکری و مالی اهری‌های مقیم مرکز نیز ادامه پیدا کند.
دهقان افزود: ما عاشق شهر و دیار خود هستیم و رشد و توسعه زادگاهمان همیشه برای ما مایه خوشحالی و مباهات بوده و همه ما به دلایل مختلف علاقمند فرهنگ و سنن و آداب و رسوم آن بوده و همیشه دلمان برای آبادانی شهرمان می‌تپد و  با وجود اینکه زندگی و شغل ما در تهران است ولی همیشه مسائل، مشکلات و امورات شهر اهر را دنبال می‌کنیم و از تلاش‌های فرماندار شهر اهر که زمینه ارتباط دوباره این مجموعه را با مسئولان اجرایی شهرستان با تفکر برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کردند قدردانی می‌کنیم.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول