اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

قزوین برای آغاز سال تحصیلی آماده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین از آمادگی مدارس اقصی نقاط قزوین برای آغاز سال تحصیلی خبر داد.

قزوین برای آغاز سال تحصیلی آماده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید نادری بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد:  در ابتدا لازم است از اقدامات انجام شده آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس تشکر کنم و هفته دفاع مقدس را نیز پیشاپیش تبریک بگویم.
وی ادامه داد: حوزه نوسازی مدارس طبق برنامه توانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند حال اگر در انجام کارها مشکل تخصیصی یا اعتباری داشته باشیم می‌توانیم آن را حل کنیم.
معاون برنامه‌ریزی استاندار قزوین اضافه کرد: در زمینه اعتبارات مربوط به تجهیزات باید کارهای بهتری انجام شود.
 
* استان قزوین آماده استقبال از سال تحصیلی
در ادامه معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و مسئول پروژه مهر استان قزوین اظهار کرد: در راستای آمادگی برای پروژه مهر مجموعه اقداماتی را در این زمینه انجام دادیم تا بسترهای لازم اول مهر مهیا شود.
سعید پای‌نبرد افزود: پروژه مهر طرحی است که از سال 82 در آموزش و پرورش شروع شده است که به منظور تمهید مقدمات بازگشایی بهینه مدارس به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: به منظور بازگشایی بهینه مدارس در اول مهر هر سال، طرح پروژه مهر ارائه شده است که در این طرح کمیته‌هایی در سطح استان، منطقه و مدرسه پیش بینی شده است.
مسئول پروژه مهر استان قزوین خاطرنشان کرد: پروژه مهر بر آن است تا بتواند با فعالیت‌های مضاعف خود فعالیت‌های مضاعف خود را از لحاظ تعمیرات، تجهیزات، تبلیغات، ساماندهی و... به انجام برساند به طوری که در ابتدای مهر بدون هیچ دغدغه‌ای پذیرای میهمانان اول مهر باشند.
وی توضیح داد: نظر به اینکه بازگشایی مدارس در اول مهر مستلزم فعالیت‌هایی است که باید ماه‌ها قبل از شروع تحصیلی در اداره کل، ادارات و مدارس انجام گیرد بنابراین این طرح در همین راستا ارائه شده است تا مسئولیت از ماه‌ها قبل نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نمایند.
پای‌نبرد عنوان کرد: هدف از اجرای طرح نیز شاداب‌سازی مدارس، آماده‌سازی مدارس در همه زمینه‌ها قبل از شروع سال تحصیلی، بازگشایی مناسب در مدارس و توجه مسئولین امر به اهمیت مدارس و دانش‌آموزان به عنوان بزرگترین سرمایه در اجتماع است.
 
* تصویب ساعات کار مدارس
در ادامه رأی اکثریت شورای آموزش و پرورش ساعت کاری مدارس در شیفت صبح 7.45 تا 12.30 و در ساعت عصر 12.45 تا 17.30 به تصویب رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول