اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی استان تهران و البرز:

قاتل زن جوان در رباط کریم دستگیر شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی استان تهران و البرز از شناسائی و دستگیری قاتل زن جوان در رباط کریم خبر داد.

قاتل زن جوان در رباط کریم دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، شخصی که در یک اقدام جنون آمیز اقدام به قتل زنی که با وی ارتباط دوستانه و نامتعارف داشت کرده و پس از آن به قصد خودکشی اقدام به خودزنی کرده بود از سوی مأموران انتظامی شهرستان رباط کریم دستگیر شد .
وی ادامه داد: مأموران کلانتری 12 نسیم شهر شهرستان رباط کریم در پی دریافت اخباری مبنی بر وقوع یک مورد درگیری که منجر به مجروح شدن زن جوانی شده است بلافاصله به محل حادثه اعزام و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مسئول در ادامه گفت: با حضور مأموران در محل حادثه، بنا به اظهارات شاهدان مشخص شد که فردی به نام «مسعود» پس از مجروح کردن خانم جوانی که باهم روابط دوستانه و غیرمتعارف داشته‌اند خود نیز اقدام به خودزنی کرده و خود را از ناحیه شکم به شدت مجروح می‌کند که پس از این اتفاق توسط ساکنان محل هر دو مجروح به بیمارستان منتقل می‌شوند .
یارندی گفت: پس از اعزام مأموران به بیمارستان مشخص شد که زن حادثه دیده به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرده است .
وی بیان کرد: متهم مورد نظر پس از درمان، جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف و اذعان داشت که مدت زمان زیادی است که به دختری به نام «مینا» علاقمند هستم و برای رسیدن به او و جلب رضایت خانواده‌اش تمام تلاش خود را به کار بستم و حتی بنا به درخواست وی مبنی بر ادامه تحصیل موفق به قبولی در رشته مهندسی نیز شدم .
یارندی افزود: متهم ادامه داد: با وجود علاقه به مینا با مقتوله نیز در ارتباط بودم که پس از مدتی رفاقت با وی تصمیم به جدایی از او گرفتم اما متأسفانه او راضی به این جدایی نبود و دختر مورد علاقه‌ام را نیز از این رابطه مطلع کرد، به طوری که آن دختر از ازدواج با من منصرف شد .
وی خاطرنشان کرد: متهم در ادامه اعترافاتش گفت، به مقتوله التماس کردم، گفته‌های خود را پس بگیرد و دختر مورد علاقه‌ام را قانع کند که ارتباط خاصی بین ما نبوده است اما او شروع به فحاشی و مسخره کردن کرد که این اقدام وی باعث عصبانیت بیش از حد من شد و بنابراین با قرار گرفتن در مسیر راهش هنگام بازگشت از محل کار او را در حالی که به تهدیداتم بی‌توجهی می‌کرد، در اوج عصبانیت به قتل رساندم و پس از آن قصد خودکشی داشتم که موفق به این کار نشدم.
گفتنی است متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول