اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مجتهد شبستری:

ایران در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ایران از نظر سیاسی و اقتصادی در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است و این مسئله را دشمنان اسلام به خوبی درک کرده و در مقابل آن سنگ‌اندازی می‌کنند.

ایران در حال تبدیل شدن به یک ابرقدرت جهانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری بعد از ظهر امروز در نخستین همایش تبیین وظایف انجمن‌های اسلامی کارخانجات در سال جهاد اقتصادی که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت: در دین مقدس اسلام تولید قداست خاصی دارد و وجود همین روحیه آثار عبادی و معنوی را نیز بر آن مترتب کرده و انسان خلاق و کارآفرین را شایسته تقدیر کرده است.
وی افزود: با چنین رویکردی در دین اسلام است که رهبر معظم انقلاب دستور جهاد اقتصادی را صادر فرموده‌اند و این امر با توفیقات عدیده‌ای که در زمینه‌های مختلف علمی و نظامی به دست آمده دور از انتظار نیست.
امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به اینکه اکنون ایران به عنوان یک قدرت جهانی در زمینه‌های نظامی به خودکفایی رسیده و رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی این مسئله را اثبات کرد، گفت: در بحث پیشرفت‌های علمی نیز جوانان کشورمان وارد خط مقدم جهاد علمی شده‌اند و افتخارات ارزشمندی را برای نظام اسلامی رقم می‌زنند.
آیت‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه در شرایط فعلی اولویت تمام دستگاه‌های اجرایی و افراد ذی‌ربط و مسئول پرداختن به مسئله جهاد اقتصادی است، وضعیت فعلی را قابل قبول ندانسته و تلاش بیشتر را برای رسیدن به رشد جهشی در این حوزه که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است خواستار شد.
وی همچنین ارائه گزارشات به دور از مبالغه و ملاحظه‌کاری برای به دست آوردن بیلان کار صحیح در پایان سال را امری ضروری دانست و اظهار داشت: امیدواریم مردم اذربایجان همانگونه که در امر دین غیرت دینی دارند در  بحث تحقق اهداف سال جهاد اقتصادی نیز اسوه‌ای برای دیگر استان‌های کشور شوند.
نماینده ولی فقیه در استان، نقش انجمن‌های اسلامی در تحقق این اهداف را ارزشمند توصیف کرد و گفت: تلاش انجمن‌های اسلامی باید در توجه دادن کارگران کارخانجات به فریضه بودن فرمان رهبر انقلاب مبنی بر جهاد اقتصادی باشد تا روحیه و فرهنگ کار با قدرت و شدت بیشتری در محیط های کار پیاده شده و به تبع آن پیشرفت روزافزون را برای نظام اسلامی شاهد باشیم.
آیت‌الله مجتهد شبستری، خنثی‌سازی توطئه‌های بیگانگان توسط انجمن‌های اسلامی از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری در کارخانجات را یکی از ضروری‌ترین اقدامات این انجمن در شرایط فعلی عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول