اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان رضوی؛

نمایشگاه پدافند غیرعامل خراسان رضوی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه پدافند غیرعامل استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

نمایشگاه پدافند غیرعامل خراسان رضوی به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد غفاری در مراسم اختتامیه این نمایشگاه  ضمن تقدیر از دست اندرکاران پدافند غیرعامل استان این نمایشگاه که برای نخستین‌بار در استان به اجرا در آْمده بود را مثبت ارزیابی کرد.
وی اظهار داشت: افزایش میزان بازدارندگی و مدیریت بحران دفاعی در برابر تهدیدهای احتمالی و اقدام نظامی دشمن از جمله نتایج مثبت افزایش کارآمدی در حوزه پدافند غیرعامل است.
غفاری تصریح کرد: هرگونه فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل سبب افزایش پایداری ملی و کاهش آسیب‌پذیری می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی و جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان افزود: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرم همه جانبه صورت گرفته علیه نظام اسلامی، مقابله و دفاع نرم از جمله مواردی است که به صورت جدی در حوزه پدافند غیرعامل دنبال می‌شود.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را کسب آمادگی لازم قبل از بروز هرگونه بحران احتمالی و تقویت قدرت بازدارندگی نظام در برابر توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات مفید و موثر و کسب تجربیات مناسب در حوزه پدافند غیرعامل، اظهار داشت: خراسان رضوی در جشنواره ملی پدافند غیرعامل حضوری پررنگ خواهد داشت.
حسین رجبی دبیر شورای پدافند غیرعامل استان نیز ضمن تشریح اقدامات انجام شده و تشکر از همکاری تمامی دستگاه های شرکت کننده، نیروهای نظامی و انتظامی، کارگروه‌های پنج گانه و کمیته های تخصصی 15 گانه شورای پدافند غیرعامل استان گفت: دفاع نرم و عملیات روانی، سایبر، شریان‌های حیاتی و زیرساخت‌های مواصلاتی، انرژی، برق، نفت، گاز، صنعت و معدن، معماری و شهرسازی از جمله موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول