اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان‌وبلوچستان:

دفاع مقدس بزرگ‌ترین عملیات هماهنگ فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: دوران دفاع مقدس، بزرگ‌ترین عملیات هماهنگ فرهنگی است که توسط حزب‌الله ایران اسلامی و نیروهای مسلح برگزار شد.

دفاع مقدس بزرگ‌ترین عملیات هماهنگ فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حبیب لکزایی صبح امروز در جمع خبرنگارن اظهار داشت: مهم‌ترین هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، انتقال واقعی ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.
وی افزود: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای ملت ایر ان اسلامی در زمینه پیشرفت است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند از جان و مال خود گذشتند و از ارزش‌های اسلام و انقلاب جانانه دفاع کردند و گرامیداشت این هفته فرصتی برای تجدید میثاق با امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی است.
لکزایی تصریح کرد: ایجاد اتصال و پیوند نسل امروز جامعه با فرهنگ جبهه و جنگ، مبارزه با استکبار و جنگ نرم دشمن است.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا از راه جنگ نرم با ایران اسلامی مبارزه کند لذا باید با هوشیاری کامل در مقابل این تهاجم دشمن از خود دفاعی جانانه نشان دهیم که این از موارد گرامیداشت دوران دفاع مقدس است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور وحدت امت اسلامی برای دفاع و پیروزی است و سه عامل اسلام، مردم و رهبری دلیل پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود.
لکزایی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی در زمینه‌های مختلف برای ایران اسلامی داشته است که یکی از دستاوردهای منطقه‌ای، بیداری اسلامی است.
وی گفت: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 15 کمیته در سیستان و بلوچستان با مسئولیت استاندار تشکیل شده که یک کمیته نیروهای مسلح است که مسئولیت آن با سپاه سلمان سیستان و بلوچستان است.
لکزایی اضافه کرد: حاصل برگزاری جلسات مختلف، اجرای 130 برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بوده که 13 برنامه قبل از آغاز هفته و 54 برنامه در طول هفته دفاع مقدس و 64 برنامه بر اساس روز شمار برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مجموع 463 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان به طور مستمر در این استان برگزار می‌شود.
لکزایی از برگزاری 14 نمایشگاه ویژه دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها توسط نواحی مختلف بسیج در سطح شهرستان‌های استان افتتاح خواهد شد و محوریت برگزاری نمایشگاه، نمایش ماکت عملیات سوسنگرد است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان به رژه نیروهای مسلح اشاره کرد و افزود: در 31 شهریور ماه 1390 و آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان افتدار خود را به نمایش می‌گذارند.
وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم امسال در هفته دفاع مقدس، افتتاح پنجمین جشنواره سراسری شعر بسیج است که با حضور 200 شاعر برجسته در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
لکزایی گفت: این جشنواره به مدت سه روز با حضور خانواده‌های شهدا در استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول