اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان خبر داد:

افزایش 2 برابری مشارکت‌کنندگان بخش ماشین‌آلات نمایشگاه چوب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: افزایش دو برابری تعداد مشارکت‌کنندگان در بخش ماشین‌آلات دیگر ویژگی این دوره از نمایشگاه چوب بود.

افزایش 2 برابری مشارکت‌کنندگان بخش ماشین‌آلات نمایشگاه چوب
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، رسول محققیان اظهار کرد: با این همه محدودیت مکانی سالن‌ها در فضای فعلی نمایشگاه‌های استان واقع در پل شهرستان سبب شد درخواست حضور حدود 40 درصد از متقاضیان شرکت در این نمایشگاه اجابت نشود.
وی افزود: افزایش دو برابری تعداد مشارکت‌کنندگان در بخش ماشین‌آلات دیگر ویژگی این دوره از نمایشگاه چوب بود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ادامه داد: در این دوره دو سالن به بخش ماشین‌آلات اختصاص یافت اما در سال گذشته یک سالن برای این مشارکت‌کنندگان در نظر گرفته شده بود.
وی تصریح کرد: صدای دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی که در حین نمایشگاه و در فضای آن در حال کار بودند، پویایی و حرکت خاصی به فضای نمایشگاه بخشیده بود.
در ادامه سرپرست سازمان صنایع و معادن استان اصفهان با اشاره به اینکه بازدید از نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات چوب به ویژه در بخش ماشین‌آلات لذت‌بخش بوده است، بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه برای ماشین‌سازان بسیار مفید است چرا که به آنان انگیزه الگو گرفتن و بومی‌سازی ماشین‌آلات وارداتی را می‌دهد.
‌بهمن پرویزی تاکید کرد: برنامه‌های ویژه‌ای برای ماشین‌سازانی که اقدام به بومی‌سازی و ساخت ماشین‌آلات جدید داخلی کنند، داریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر ماشین‌آلات صنعت چوب در کشور ساخت کشور چین است، گفت: در سال‌های اخیر صنعت چوب کشور تولیدات بسیار خوبی عرضه کرده و حیف است که این تولیدات با ماشین‌های غیر وارداتی ساخته نشود.
وی افزود: هم اکنون استان اصفهان جایگاهی در حدود رتبه سوم کشور  را در صنعت چوب دارا است و علاوه بر تأمین نیاز خود، نیاز برخی استان‌ها را نیز پاسخ داده و در بخش صادرات نیز فعال است.
به گزارش فارس، در نهمین نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات چوب، یراق‌آلات، ابزار و تجهیزات وابسته اصفهان، ماشین‌آلات قابل رقابت با نوع چینی که ساخت ایران بوده و از نظر قیمت از نمونه ایتالیایی خود ارزان‌تر است به نمایش گذاشته شد.
دستگاه‌هایی با تکنولوژی ساخت سال 2011 به عنوان جدیدترین ماشین‌آلات این حوزه عرضه شد که از زمان نصب و راه‌اندازی یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش دارد.
این نمایشگاه 24 تا 27 شهریور ماه با حضور بیش از 70 شرکت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد. 
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول