اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی آمادگی سفر چهارم رئیس جمهور را دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: این استان آمادگی‌های لازم را برای انجام سفر چهارم رئیس جمهور دارد.

خراسان شمالی آمادگی سفر چهارم رئیس جمهور را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسن قلی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: سفر چهارم رئیس جمهور با رویکرد اشتغالزایی و بررسی میزان پیشرفت مصوبات قبلی انجام می‌شود.
وی افزود: هم‌اکنون ماهانه دست کم یک نشست در استان با حضور دستگاه‌ها برای ارزیابی و بررسی میزان پیشرفت مصوبات در خراسان شمالی برپا می‌شود.
قلی‌زاده شمار مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی را 237 مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون 35 درصد از این مصوبات تحقق یافته که البته به سبب اینکه مدت کمی از سفر دور سوم دولت به خراسان شمالی سپری‌شده، طی ماه‌های آینده پیشرفت پروژه‌های مربوط به سفر افزایش خواهد یافت.
وی تعداد مصوبات اقدام نشده سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی را 102 مصوبه اعلام کرد و افزود: 51 مصوبه نیز در دست پیگیری قرار دارد.
معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مصوبات در دست اقدام دور سوم سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی 61 مورد و تعداد مصوبات اقدام شده نیز 23 مورد بوده است.
وی همچنین از تحقق 77 درصدی مصوبات هیئت دولت در سفر استانی به خراسان شمالی خبر داد و گفت: در این سفر 207 مصوبه برای توسعه و پیشرفت خراسان شمالی به تصویب رسید.
قلی‌زاده با بیان اینکه 65 درصد مصوبات این دوره از سفر اقدام شده است، اظهار داشت: 109 مصوبه نیز در دست اقدام قرار دارد.
وی شمار مصوبات در دست پیگیری مربوط به سفر دوم رئیس جمهور را 109 مصوبه اعلام کرد و گفت: صرفاً 2 مصوبه از مصوبات این سفر اقدام نشده است.
معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی همچنین مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به این استان را برشمرد و افزود: در این سفر 142 مصوبه در بخش‌های مختلف برای توسعه خراسان شمالی تصویب شد که تاکنون 95 درصد از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به استان تحقق یافته است.
وی تصریح کرد: بر همین اساس 122 مورد از مصوبات این سفر اقدام شده، 18 مورد در دست اقدام و دو مورد دردست پیگیری است.
قلی‌زاده مجموع مصوبات سه دور سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی را 586 مصوبه اعلام کرد و گفت: 61 درصد مصوبات این سفرها تاکنون تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه کارگروهی در استانداری خراسان شمالی مسئول پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور است، افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور از افتخارات نظام و دولت خدمتگزار برای توسعه مناطق مختلف کشور است.
معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی این سفرها را در تحقق عدالت و توسعه متوازن مناطق گامی ارزنده برشمرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول