اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

معاون وزیر نیرو در گفت و گو با فارس

ستاد هدفمندی هنوز افزایش قیمت آب را تصویب نکرده است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت:ستاد هدفمندی یارانه ها هنوز به پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت آب از سوی وزارت نیرو جوابی نداده است.

ستاد هدفمندی هنوز افزایش قیمت آب را تصویب نکرده است
محمدرضا عطارزاده در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا قیمت تمام شده آب به تصویب ستاد هدفمندی رسید یا خیر، افزود: ستاد هدفمندی یارانه‌ها هنوز جوابی به پیشنهاد 20 درصدی افزایش قیمت آب نداده است و این به منزله این است که هنوز هیچ خبری از افزایش قیمت آب نیست.
وی در پاسخ به این سؤال که پس توافق 14 درصدی افزایش قیمت آب میان وزارت نیرو و وزارت اقتصاد از کجا آمده بود، تأکید کرد: بنده از این توافق نامه هیچ خبری ندارم و چیزی که اعلام کردم همان ارائه پیشنهاد افزایش 20 درصدی قیمت آب به ستاد هدفمندی یارنه هاست که هنوز هیچ خبری از تصویب نیست.
وی گفت: ما می‌گوئیم که قانون گفته 20 درصد افزایش قیمت آب و ما هم نظرمان 20 درصد است حال بقیه موارد بر عهده ستاد هدفمندی یارانه‌هاست که میزان افزایش را تعیین کند.

پرداخت درآمدهای آبفا از سوی خزانه در حال مرتفع شدن

عطارزاده در پاسخ به اینکه بحث تأخیر در پرداخت درآمدهای آب و برق از سوی خزانه آیا مرتفع شده یا خیر گفت: هنوز این مشکل تأخیر در پرداخت‌ها حل نشده است اما این بحث در حال حل شدن است.
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا افزود: توافقاتی در خصوص نظم و انضباط پیدا کردن پرداخت‌ها از سوی خزانه برای بخش آب و فاضلاب صورت گرفته است که بزودی این مسئله حل خواهد شد.

کاهش 20 درصدی بارش ها

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در خصوص وضعیت بارش ها گفت: تا زمان کنونی که تنها چند روز به پایان سال آبی جاری باقی مانده، متوسط بارش ها در کشور 196 میلیمتر گزارش شده است و این نشان از کاهش 20 درصدی بارش در مقایسه با متوسط درازمدت دارد.
وی افزود: در سال آبی جاری که رو به پایان است، وضعیت روان آب ها کاهش 56 درصدی داشته و این کاهش شدید، تاثیر منفی را در حوزه آب کشور داشته است که امیدواریم سال آبی آینده سال جبران وضعیت روان آب ها باشد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول