اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بهره‌برداری از 13 خانه بهداشت؛

جشن شبکه بهداشت در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: امسال با افتتاح 13 خانه بهداشت جشن برخورداری اهالی استان از شبکه بهداشت در اردبیل برگزار می‌شود.

جشن شبکه بهداشت در اردبیل برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مصوبات سفرهای استانی در اردبیل اظهار داشت: 14خانه بهداشت در استان اردبیل در سال جاری افتتاح شده و تا پایان امسال نیز با بهره‌‌داری از 13 خانه بهداشت روستایی موفق به برگزاری جشن شبکه بهداشت خواهیم بود.
وی فعال بودن 10 باب بیمارستان را در استان یادآور شد و افزود: 4 بیمارستان در دولت نهم و دهم احداث شده و دو مورد نیز در سفر اخیر هیئت دولت کلنگ‌زنی شد.
این مسئول بیان داشت: بیش از 80 درصد بیمارستان‌های این استان نوسازی شده و با تخصیص امکانات مدرن خدمات‌رسانی می‌کند و با این حرکت سرانه سلامت و بهداشت در استان نیز ارتقا یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با یادآوری اینکه از دور اول سفر 11 مصوبه، دور دوم 13 مصوبه و دور سوم 32 مصوبه به ترتیب با 11، 9 و 12 درصد کل مصوبات مربوط به حوزه سلامت بوده است، تصریح کرد: این درصدها نشان دهنده اهتمام دولت خدمتگزار به بخش سلامت و بهداشت جامعه است که در دولت نهم و دهم مورد توجه و اهتمام قرار گرفته است.
پورفرضی اضافه کرد: علاوه بر ارتقای چارت سازمانی و وضعیت بیمارستان‌‌ها در افزایش بخش‌های تخصصی مختلف در حوزه آموزش نیز در دولت نهم و دهم 22 رشته جدید به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شده به طوری که 9 رشته در دو سال اخیر راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی 7 دانشگاه علوم پزشکی در اردبیل گفت: سه مورد از این دانشکده‌ها در استان اردبیل راه‌اندازی شده است و دو مورد نیز از سطح آموزشکده به دانشکده ارتقا یافته است.
قائم مقام وزیر از توسعه و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد و افزود: از 108 عضو هیئت علمی این دانشگاه 10 نفر در مرحله دانشیاری قرار دارند.
وی ابراز داشت: افتتاح سالن ورزشی 2 هزار و 400 متر‌مربعی این دانشگاه، تجمیع خوابگاه‌های دانشجویی برای ارائه خدمات به صورت متمرکز و افزایش خوابگاه‌های ملکی از  سه باب به پنج باب و نظارت دانشگاه بر این خوابگاه‌ها از اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با یادآوری این که تمام دانشجویان متقاضی خوابگاه با اولویت دانشجویان غیربومی می‌توانند از این فضا استفاده کنند گفت: تمام خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه تحت نظارت این مجموعه است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول