اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی کاشان خبر داد:

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی نادعلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ایجاد ساماندهی و یکنواختی و نظم در تابلوهای صنوف مختلف و افزایش زیبایی بصری را از اهداف اجرای این طرح ذکر کرد.
وی با اشاره به اجرای فاز اول این طرح برای تابلو ساختمان‌های پزشکان گفت: این فاز به منظور ساماندهی تابلوهای پراکنده و غیرمجاز مربوط به ساختمان پزشکان در خیابان‌های اصلی و هسته مرکزی شهر و افزایش زیبایی چشم‌انداز تبلیغات شهری اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اخطارهای کتبی به صاحبان تابلوهای غیرمجاز افزود: این دسته از تابلوها باید جمع‌آوری شود و پس از جانمایی بر اساس مقررات زیباسازی و تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان این تابلوها نصب گردد. 
مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از تمام صاحبان صنوف و تابلوسازان خواست قبل از ساخت و نصب تابلوها به اداره گردشگری و تبلیغات شهری این سازمان مراجعه و پس از تائید طرح مورد نظرشان توسط این اداره و اخذ مجوز اقدام کنند.
وی اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغات شهری را موجب کم شدن اغتشاشات بصری و نابسامانی در این زمینه دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی بخشی از تابلوهای صنوف در خیابان‌های اصلی صورت گرفته و به زودی با تکمیل این طرح شاهد نظم و یکنواختی در تابلوهای تبلیغاتی هستیم.
 نادعلی با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، ساماندهی، بهسازی و نوسازی کلیه تابلوهای سطح شهرستان کاشان را از اولویت‌های اداره تبلیغات شهری و گردشگری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان عنوان کرد.
وی همچنین از راه‌اندازی سامانه تبلیغات شهری کاشان برای نخستین بار تصریح کرد: اجرای این طرح در راستای اهداف دولت الکترونیک و تسهیل در انجام امور تبلیغات به منظور افزایش رفاه ارباب رجوع صورت گرفته‌است.
به گفته وی اجرای این طرح با توجه به ظرفیت‌های بالای اقتصادی کاشان این امکان را فراهم می‌سازد که علاوه بر معرفی توانمندی‌های بنگاه‌های اقتصادی این شهرستان، موقعیت ویژه کاشان در مباحث گردشگری نیز در سطح وسیع ملی و جهانی معرفی شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول